  • Data: 2016-09-27 11:36:10
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-27 o 10:35, J.F. pisze:

    > Alez ja ci przyznaje racje, zwrot z abonamentu bylby sluszny.

    Bzdura. Abonamenty z założenia są bez limitu. Abonament jest ryczałtową
    opłatą "za korzystanie", za minuty płaci się oddzielnie. Te minuty, o
    których piszesz dostaje się "w gratisie"*
    Prepaid jest opłatą licznikową "za wykorzystanie" minut, płatną z góry.

    A jak jest w przedpłaconych licznikach energii? Też niewykorzystana
    kwota przepada?

    > Tylko ze w miedzyczasie abonamenty zrobily sie no limit i nie ma co
    > zwracac.

    Abonamenty telefoniczne były no limit jeszcze przed erą komórkową.

    Pozdrawiam

    * a to dlatego, że nikt by nie brał abonamentu przy takich samych
    stawkach minutowych jak dla prepaidów. Kiedyś te stawki się różniły, a w
    abonamencie nie było "darmowych minut".