  • Data: 2016-09-27 09:33:34
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-27 o 09:25, Kamil Jońca pisze:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:
    >
    > [...]
    > To czemu piszą, że jest to "do wygadania"?

    Bo jest - w określonym czasie, możliwym do przedłużenia kolejnym
    doładowaniem.

    > KJ
    > PS. tak wiem, jak to formalnie wygląda w regulamminach. I tak, uważam,

    Abonament na 43200 minut za 30zł, wygaduję 3000 minut, więc proszę o
    zwrot 28zł :)

    > że to jest nieuczciwe. Mimo, że (jeszcze?) zgodne z prawem.

    Co jest nieuczciwe? Jest to normalny kontrakt, w dodatku uczciwy
    obiektywnie (mniej zapłacisz w tym przepadającym rzekomo prepaidzie niż
    w abonamencie).

    --
    Liwiusz