  • Data: 2016-09-27 14:19:16
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2016-09-27 o 11:57, J.F. pisze:

    >Czasów Bieruta nie pamiętam, a i Gierka raczej słabo. Zresztą
    >założenia telefonu doczekaliśmy się chyba dopiero w latach 80-ch :)
    >AFAIR te wliczone impulsy pojawiły się w czasach nowożytnych. Zabieg
    >marketingowy. Wcześniej marketing nie istniał i przychodził rachunek
    >abonament+rozmowy.

    Wliczone impulsy byly juz w latach 70-tych. Stop - moze nie impulsy, a
    rozmowy.
    Gdzies do lat 90-tych rozmowa lokalna to byl jeden impuls, niezaleznie
    od czasu trwania.
    Miedzymiastowe reczne byly rachowane osobno, miedzymiastowe
    automatyczne ... nie pamietam, czy osobno, czy takie same impulsy.

    Od kiedy - trudno mi powiedziec.
    Zauwaz, ze to wymagalo licznikow abonenckich, raczej automatycznych
    central - wczesniej to nie wiem jak bylo - byc moze rozmowy lokalne za
    darmo.

    Ale to tak dawno, ze juz nikt nie pamieta, skupmy sie na czasach
    nowozytnych - IMO, "zawsze" bylo troche wliczone w abonament.

    J.