  • Data: 2016-09-27 11:57:05
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-09-27 o 10:35, J.F. pisze:

    >Bzdura. Abonamenty z założenia są bez limitu. Abonament jest
    >ryczałtową opłatą "za korzystanie", za minuty płaci się oddzielnie.
    >Te minuty, o których piszesz dostaje się "w gratisie"*

    Jesli placisz odddzielnie, abonament jest oplata za mozliwosc
    korzystania :-)

    >A jak jest w przedpłaconych licznikach energii? Też niewykorzystana
    >kwota przepada?

    Pewnie sa bardziej spolegliwi i czas jest dluzszy.
    Z drugiej strony - prad powszechny, korzystac trzeba. Rzadko im sie
    przytrafi mieszkanie, ktore 5 lat stoi niewykorzystane.
    A w dodatku mieszkaniec ciagle korzysta i telefon odbiera :-)

    A potem powiedzmy je sprzedaje, czy ulega wyburzeniu i chcialbym
    jednak odzyskac wplacone 500 zl :-)

    >Abonamenty telefoniczne były no limit jeszcze przed erą komórkową.
    >* a to dlatego, że nikt by nie brał abonamentu przy takich samych
    >stawkach minutowych jak dla prepaidów. Kiedyś te stawki się różniły,
    >a w abonamencie nie było "darmowych minut".

    Moze gdzies za krola ... prezydenta Bieruta.
    Ja pamietam juz PPTT, tam byl abonament, a w nim 100
    darmowych/wliczonych impulsow.
    I potem jakos tak zawsze bylo, ze troche wliczonych minut bylo.
    Jedyny wyjatek to mi sie kojarzy Era - miala kiedys dawno ze trzy
    abonamenty, bez minut, a im wiekszy placiles, tym minuty tansze byly.

    J.