    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 4 Feb 2017 01:50:17 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 10:30:56 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    Oprocentowanie kredytu było wtedy chyba 16%. Gdyby przyjąć, że
    > bez KK bylibyśmy praktycznie cały czas w kredycie w rachunku to na
    > samych ZUSach oszczędzaliśmy 480zł rocznie.

    16% oprocentowanie debetu to pewnie 5 lat albo i dalej temu. Lokaty wtedy pewnie
    ponad 10% to i kombinowanie z przelewami z KK miało jakiś sens.
    Tym bardziej że była możiwość darmowego rzelania całego limitu z KK na lokatę np i
    było to traktowane jako operacja bezgotówkowa. Przez bluecasch w mbanku chyba to
    robili.
    Byli tacy co wtedy maksymalne limity na kartach brali i tak sobie dorabiali. Ale to
    juz chyba z 10 lat temu
    Pytam o teraz
    Gość pisze o 3szt kk, opisuje jakieś kombinacje z przedłużanie spłacaniem w GP itd.
    Do tego potrzebne konta oszczędnościowe i pewnie jakiś ROR. I tego wszystkiego trzeba
    piklnować żeby bank nie skroił jakiejś opłaty
    I ciekawi mnie ile bym zyskał tak robiąc zamiast jak mam normalnie wypłate na ror i
    zakupy debetówką , płatności przelewem, bankomaty debetówką itd.
    I nie musze pilnować żadnych terminów, przedłużać, zmieniać okresów rozliczeniowych,
    pisać reklamacji jak dzień spłaty w sobote a bank pobrał w poniedziałek i 10,02zl
    straty
    I nie żebym się czepiał tylko tak normalnie pytam ile się na tych kmbinacjach
    zyskuje.
    Przyjmijmy ze rodzina 5tys miesięcznie wydaje