  • 1. Data: 2007-07-31 13:54:28
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:f8napa$l07$1@news.onet.pl...

    > Uprzejmie proszę o porady

    Idź po kredyt jeszcze raz.
    Albo może od razu przejdź się po innych bankach zanim stracisz pieniądze na
    pośredników, żebyś nie pisała, że znowu cię oszukali, że jak już wziełaś ten
    kredyt to taki sam kredyt zaoferował ci inny bank znacznie taniej.
    Nie za bardzo marudzisz przypadkiem?

  • 2. Data: 2007-07-31 19:04:23
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 15:54 witek pięknie wystukał/a:

    > Idź po kredyt jeszcze raz.

    Przecież nie wzięłam jeszcze kredytu.

> [...]
    > na pośredników, żebyś nie pisała, że znowu cię oszukali, że jak już
    > wziełaś ten kredyt to taki sam kredyt zaoferował ci inny bank znacznie

    Nie marudzę. Zrezygnowałam na tej Targowej (czyli z pośrednika), bo w
    samym Polbanku zapewnili, że tu nie daje się nikomu 10% w gotówce za
    otrzymanie kredytu. Tu już czekałam ponad 2 tygodnie aż pieniążki
    (kredyt) wpłyną na konto i dostaję telefon, że kredyt mi przyznano na
    rok! A miało być na 7 lat.

    --
    sigma

  • 3. Data: 2007-07-31 20:07:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:f8o4gg$27b$4@news.onet.pl...
    W dniu 2007-07-31 15:54 witek pięknie wystukał/a:

    >Przecież nie wzięłam jeszcze kredytu.

    No to jak bank się wycofał, to idź jeszcze raz tam gdzie ci go oferowali.
    Może oni jeszcze zdania nie zmienili.
    Albo idź po innych bankach, może gdzieś dostaniesz kredyt na lepszych
    warunkach.

> [...]
    >konto i dostaję telefon, że kredyt mi przyznano na rok! A miało być na 7

    Bank przedstawił ci warunki na jakich chce ci dać kredyt.
    Nie jestes w stanie spłacić go w 1 rok, to powiedz bankowi dziękuję, odwróć
    się na pięcie i szukaj dalej.
    Narazie tylko jęczysz, że bank ci nie dał, zamiast po prostu machnąć na nich
    ręką i iść gdzie indziej.

  • 4. Data: 2007-07-31 20:52:56
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > odwróć się na pięcie i szukaj dalej.
    > Narazie tylko jęczysz, że bank ci nie dał, zamiast po prostu machnąć na

    Na razie to autorka "jeczy" bo ja oszukano skladajac taka sama oferte jak
    posrednik a potem zmieniono zdanie. Ja nie wiem, ale dla mnie to jak w
    pisakownicy dzieci tak sie zachowuja ludzie w Polsce, dam ale potem nie,
    jednak nie... i jak tu miec jakiekolwiek zaufanie do kogokolwiek w Polsce?
    Czyz to nie tak samo jak w Afganistanie czy Iraku?
    Cywilizacja tym sie rozni od dzikosci, ze ludzie sa odpowiedzialni za swoje
    nie tylko czyny ale i slowa.
    jak widze, w Polsce jeszcze dluga drogado cywilizacji, najgorsze jest to, ze
    dla mlodziezy "dzikosc" to normalka...

  • 5. Data: 2007-07-31 22:03:40
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Na razie to autorka "jeczy" bo ja oszukano skladajac taka sama oferte jak
    > posrednik a potem zmieniono zdanie.

    jakie oszukano? i jaka oferte?
    idz doucz sie co to jest oferta.

    > Cywilizacja tym sie rozni od dzikosci, ze ludzie sa odpowiedzialni za
    > swoje nie tylko czyny ale i slowa.

    znowu jakies gornolotne hasla rodem z wiecy pierwszomajowych.

  • 6. Data: 2007-08-01 10:01:27
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 22:52 swen pięknie wystukał/a:

> [...]
    > nie tylko czyny ale i slowa.
    > jak widze, w Polsce jeszcze dluga drogado cywilizacji, najgorsze jest to, ze

    O właśnie! Jest dokładnie tak jak napisałeś.

    --
    sigma

  • 7. Data: 2007-08-01 14:32:34
    Temat: Re: Zostałam oszukana [bardzo OT]
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Sigma napisał(a):
    > W dniu 2007-07-31 22:52 swen pięknie wystukał/a:

    Nie to samo, bo przeciętny dorosły mężczyzna dysponuje jakimś karabinem
    :-) A z takim klientem negocjuje się ostrożniej ...

    Rafał