    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zostałam oszukana
    Date: Tue, 31 Jul 2007 15:07:49 -0500

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:f8o4gg$27b$4@news.onet.pl...
    W dniu 2007-07-31 15:54 witek pięknie wystukał/a:

    >Przecież nie wzięłam jeszcze kredytu.

    No to jak bank się wycofał, to idź jeszcze raz tam gdzie ci go oferowali.
    Może oni jeszcze zdania nie zmienili.
    Albo idź po innych bankach, może gdzieś dostaniesz kredyt na lepszych
    warunkach.

    >Nie marudzę. Zrezygnowałam na tej Targowej (czyli z pośrednika), bo w samym
    >Polbanku zapewnili, że tu nie daje się nikomu 10% w gotówce za otrzymanie
    >kredytu. Tu już czekałam ponad 2 tygodnie aż pieniążki (kredyt) wpłyną na
    >konto i dostaję telefon, że kredyt mi przyznano na rok! A miało być na 7
    >lat.

    Bank przedstawił ci warunki na jakich chce ci dać kredyt.
    Nie jestes w stanie spłacić go w 1 rok, to powiedz bankowi dziękuję, odwróć
    się na pięcie i szukaj dalej.
    Narazie tylko jęczysz, że bank ci nie dał, zamiast po prostu machnąć na nich
    ręką i iść gdzie indziej.