  • 1. Data: 2007-07-31 09:42:34
    Temat: Kredyt na zakup drugiej nieruchomości.
    Od: maluman <e...@w...pl>

    Witam

    Swego czasu słyszałem gdzieś w radio reklamę o kredycie mieszkaniowym,
    do którego w zdolności kredytowej nie liczy się dotychczas posiadanego
    kredytu hipotecznego (bank daje ultimatum sprzedaży poprzedniej
    nieruchomości w ciągu 12 miesięcy). Czy ktoś wie gdzie jest dostępny
    taki produkt?

    pozdrawiam,m.

  • 2. Data: 2007-07-31 10:44:14
    Temat: Re: Kredyt na zakup drugiej nieruchomości.
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    ps.com...
> [...]
    >kredytu hipotecznego (bank daje ultimatum sprzedaży poprzedniej
    >nieruchomości w ciągu 12 miesięcy). Czy ktoś wie gdzie jest dostępny

    Hej,

    z tego co pamiętam to Santander Consumer (dawny PTF Bank) coś takiego miał.
    Kredyt nazywaa się Duet.
    http://www.santanderconsumer.pl/17294.xml

  • 3. Data: 2007-07-31 11:01:15
    Od: maluman <e...@w...pl>

    On 31 Lip, 12:44, "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>
    wrote:

    > Hej,
    >
    > z tego co pamiętam to Santander Consumer (dawny PTF Bank) coś takiego miał.
    > Kredyt nazywaa się Duet.http://www.santanderconsumer.pl/17294.xml
    >
    > Pozdrawiam

    Dziękuję bardzo. Już do nich dzwoniłem. Oprocentowanie to 'jedynie'
    6,44% :)
    Zobaczymy być może w trakcie rozmów nieco spuszczą z tonu.
    Pozdrawiam, m.

  • 4. Data: 2007-07-31 11:16:22
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "maluman" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    wrote:

> [...]

    6,44% :)
    Zobaczymy być może w trakcie rozmów nieco spuszczą z tonu.

    No i nie wiem czy doczytałeś, że w ciągu 12 miesięcy trzeba spłacić tą
    dotychczasową hipotekę - jeśli planujesz tak zrobić to ok, ale ja np. jak o tym
    nie wiedziałam to się zastanawiałam czy nie sprzedać auta i kupić drugiego
    mieszkania - kawalerki i nie sprzedać jej jak podskoczą ceny.
    Dobra opcja dla ludzi, którzy się budują za to.
    Może spróbuj też w Dombanku, oni elastyczni dość i różne dochody biorą pod
    uwagę.