  • 1. Data: 2007-07-31 08:53:08
    Temat: Karta Kredytowa podpieta do konta w USD
    Od: "Gabriel" <b...@w...pl>

    Które banki oferują KK podpięte do konta w USD?
    Które mają najlepsze przeliczniki wypłacając kase w innej walucie niż USD?
    Podkreślam, że chodzi mi o Kredytową Karte gdyż będzie potrzebna do
    wynajmu samochodu w innych krajach, a z tego co wiem to wymagają tylko KK!

    Dzieki za odpowiedz i pomoc

  • 2. Data: 2007-07-31 10:39:06
    Temat: Re: Karta Kredytowa podpieta do konta w USD
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f8mta2$9s2$1@news.onet.pl, *Gabriel* wrote:
> [...]
    > USD? Podkreślam, że chodzi mi o Kredytową Karte gdyż będzie potrzebna
    > do wynajmu samochodu w innych krajach, a z tego co wiem to wymagają

    Co rozumiesz przez karte kredytowa podpieta do konta?
    KK i konto to dwa rozne produkty - niezalezne od siebie.

    Z chyba najbardziej zblizonych produktow o ktore ci najprawdopodobniej
    chodzi to karta charge w USD z Peako SA.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-07-31 10:50:04
    Od: "Gabriel" <b...@w...pl>

    > Co rozumiesz przez karte kredytowa podpieta do konta?
    > KK i konto to dwa rozne produkty - niezalezne od siebie.

    Fakt, pomerdało mi sie :)
    Chodzi mi o karte która w USD rozlicza sie i w USD spłaca sie :)

    > Z chyba najbardziej zblizonych produktow o ktore ci najprawdopodobniej
    > chodzi to karta charge w USD z Peako SA.

    A jest to karta ktorej mozna uzyc jako kaucji przy wypozyczaniu auta?:)

  • 4. Data: 2007-07-31 12:31:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Gabriel" <b...@w...pl> wrote in message

    > Fakt, pomerdało mi sie :)
    > Chodzi mi o karte która w USD rozlicza sie i w USD spłaca sie :)

    > A jest to karta ktorej mozna uzyc jako kaucji przy wypozyczaniu auta?:)

    Myślisz o USA?
    Możesz jej użyć.

  • 5. Data: 2007-07-31 12:57:20
    Od: "Gabriel" <b...@w...pl>

    > Myślisz o USA?
    > Możesz jej użyć.

    o bliskim wschodzie, osczednosci mam w USD, wiec chcialbym USD wykorzystac
    jak juz
    ma byc przewalutowanie :)

  • 6. Data: 2007-07-31 13:57:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > o bliskim wschodzie, osczednosci mam w USD, wiec chcialbym USD wykorzystac
    > jak juz
    > ma byc przewalutowanie :)

    pekao sa oferuje kartę visa classic rozliczaną z konta specjalnie do tego
    celu założonego.
    Ile masz na koncie tyle możesz wydac.
    Wszystkie systemy widzą ją jako kartę kredytową i nikt nie robi z pwoodu tej
    karty jakichkolwiek problemów, mimo, że fizycznie możnaby ją nazwać
    debetową. No chyba, że ci jakaś firma odmówi z racji tego że nie jest to
    karta lokalna i oni takiego banku nie znają.
    W USA mógłbyś mieć problemy z wypozyczeniem samochodu bo oczekiwali by
    karty wydanej przez bank USA.

  • 7. Data: 2007-07-31 15:37:49
    Od: "Gabriel" <b...@w...pl>

> [...]
    > karta lokalna i oni takiego banku nie znają.
    > W USA mógłbyś mieć problemy z wypozyczeniem samochodu bo oczekiwali by

    To jest tak ze oni chyba zelaskiem prasuja sobie ta karte i po 72h od
    oddania samochodu
    wyrzucaja i niszcza ta kartke z numerem itd, ale faktycznie to watpie aby w
    Jordani ktos
    ja znal, chodzi tylko o to, czy sie nie kapna ze to nie KK.

  • 8. Data: 2007-07-31 15:52:05
    Od: "Gabriel" <b...@w...pl>

> [...]
    > karta lokalna i oni takiego banku nie znają.
    > W USA mógłbyś mieć problemy z wypozyczeniem samochodu bo oczekiwali by

    a cos podobnego tylko tanszego w uzyciu (bez tych 4% przy wyplacie) i
    z dobrym przelicznikiem?

  • 9. Data: 2007-07-31 17:22:23
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > w Jordani ktos
    > ja znal, chodzi tylko o to, czy sie nie kapna ze to nie KK.

    Nie kapną się.

  • 10. Data: 2007-07-31 17:23:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > a cos podobnego tylko tanszego w uzyciu (bez tych 4% przy wyplacie) i
    > z dobrym przelicznikiem?
    To znaczy co?
    Jakim przelicznikiem?
    jakie 4% ?