  • 1. Data: 2007-07-31 15:41:49
    Temat: Lukas Bank Potwierdzenie operacji - przelewu - wydruk
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Witam !!
    Chyba na grupie jeszcze o tym nie było.
    Dzisiaj zauważyłem, że Lukas Bank w końcu umożliwia wydruk potwierdzenia
    wykonania przelewu z e-konta!! Czy ktoś z grupy wie od kiedy ? Jak dobrze
    pamiętam taka przyjemność otrzymania potwierdzenia przelewu możliwa była tylko w
    placówce lub przesyłką pocztową za 2 zł. Jednak teraz obok opcji "Zamów
    potwierdzenie" pojawiła się opcja "Drukuj potwierdzenie". Potwierdzenie to
    generowane jest w formacie pdf. Moim zdaniem "Potwierdzenie operacji" jest
    czytelne i zrozumiałe, umieszczono nawet datę i godzinę realizacji przelewu, jak
    i datę i godzinę wygenerowania dokumentu, oraz co najważniejsze dopisek
    "Dokument sporządzony elektronicznie, nie wymaga stempla", przydałoby sie sie
    jeszcze "i podpisu", ale najważniejsze, że da się to samemu wydrukować. Jednak w
    moim przypadku chyba nie mogę użyć tego wydruku, bo błędnie podawany jest mój nr
    rachunku, zamiast czterech zer, wpisano 4 cyfry poprzedzające te zera. Zgłosiłem
    już to pocztą wewnętrzną do Lukasa. Musiałem trzy krotnie odpisywać i tłumaczyć
    o co chodzi i skąd mam ten wydruk, ale w końcu otrzymałem odpowiedź, że
    przekazano problem do odpowiedniej jednostki, gdzie będzie to sprawdzone i
    wyjaśnione.
    Opowiedziałem też o tej opcji wydruku koledze, który ma e-konto w Lukasie i
    okazało się, że ma ten sam błąd, a moja mama już nie. Sprawdźcie swoje wydruki.
    Czy ktoś wie kiedy Lukas wprowadził opcje wydruku potwierdzenia przelewu ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-07-31 16:01:16
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia 31 Jul 2007 17:41:49 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
    > Chyba na grupie jeszcze o tym nie było.
    > Dzisiaj zauważyłem, że Lukas Bank w końcu umożliwia wydruk potwierdzenia

    Też to dzisiaj zauważyłem :) Rzeczywiście potwierdzenia są przejrzyste i
    wyglądają sympatycznie. Ja nie mam tego problemu z nr konta (e-konto Pro)
    na potwierdzeniu.

    Jeszcze jak dodadzą możliwość wpisywania numerów kont ze spacją to nic mi
    więcej nie będzie brakowało.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-07-31 17:01:30
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello Piotr,
    > Czy ktoś wie kiedy Lukas wprowadził opcje wydruku potwierdzenia
    > przelewu ?

    Ja bym powiedzial ze dzisiaj... Wczoraj widzialem ze jest wiecej przyciskow
    "drukuj", ale nie bylo na przelewie...

  • 4. Data: 2007-08-01 05:30:06
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Piotr napisał(a) w wiadomości: <7...@n...onet.pl>...

> [...]
    >potwierdzenie" pojawiła się opcja "Drukuj potwierdzenie". Potwierdzenie to

    Z ciekawości - chodzi o e-konto czy e-konto pro? I czy wydruk (czy też
    generacja /pdf) jest możliwy w trakcie przeprowadzania operacji (np.
    przelewu) czy można to zrobić po 2 miesiącach?

    Arek

  • 5. Data: 2007-08-01 05:35:52
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    > Z ciekawości - chodzi o e-konto czy e-konto pro? I czy wydruk (czy też
    > generacja /pdf) jest możliwy w trakcie przeprowadzania operacji (np.
    > przelewu) czy można to zrobić po 2 miesiącach?

    Nie ma znaczenia, czy e-Konto czy e-Konto PRO. Potwierdzenie mozna
    wygenerowac do dowolnej operacje widocznej w historii konta, a tam znajduja
    sie wszystkie operacje od poczatku istnienia konta, czyli mozna wydrukowac
    potwierdzenie do operacji nawet po 2 latach.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 6. Data: 2007-08-01 08:31:45
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik Piterson napisał:

> [...]
    > sie wszystkie operacje od poczatku istnienia konta, czyli mozna wydrukowac
    > potwierdzenie do operacji nawet po 2 latach.

    Święta prawda. Właśnie wydrukowałem sobie przelew z 2000 roku!.
    Ciekawe czy za 30 lat będzie on dalej figurował w bazie ? ;)

    --
    Oli