  • 1. Data: 2008-01-22 23:01:18
    Temat: Znacie jakiegos studenta?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_stud
    ent

  • 2. Data: 2008-01-22 23:26:22
    Temat: Re: Znacie jakiegos studenta?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 15:01:18 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_stud
    ent

    Dobry pomysł na podbicie sobie znacząco ilości wydanych kk. No i studenci
    na pewno będą zadowoleni, tylko nie wiadomo jak ich rodzice ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-01-22 23:35:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 23:26, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    dent

    > Dobry pomysł na podbicie sobie znacząco ilości wydanych kk. No i studenci
    > na pewno będą zadowoleni, tylko nie wiadomo jak ich rodzice ;)

    "zwykly student" nie studiujacy w pocie czola TOiP roznych bankow,
    pozostaje przy raz otrzymanej karcie - np. karty studenckie BZWBK,
    drogie przy przedluzaniu (zwykly silver) juz po pierwszym roku, maja
    wiernych fanow juz po ukonczeniu studiow.

    Citi robilo programy testujace docierajac bezposrednio do niektorych
    uczelni - widocznie wyszlo im, ze warto puscic na cala Polske.

    Czekamy na KK dla 13-o latkow (a co, tez potezna grupa docelowa).

  • 4. Data: 2008-01-22 23:48:05
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_stud
    ent

    Ciekawe czy można w tej promocji wziąć kartę Citibank-LOT. Od jakiegoś czasu
    ostrzę sobie zęby na tą kartę ale nie chcą dać bo nie mam umowy na dłużej niż
    rok i (udokumentowane) dochody też niskie. Ale wezmę Silvera, jak za
    darmo...kolejna do kolekcji.

    Sinus

  • 5. Data: 2008-01-23 00:06:38
    Od: "lukasz" <l...@v...pl>

> [...]
    > rok i (udokumentowane) dochody też niskie. Ale wezmę Silvera, jak za

    Chyba Cie nie lubia ;) Ja tam sam sie mocno zdziwilem, jak bez zbednych pytan
    wydali mi w listopadzie 2007 silvera BP. A dochody slabo-studenckie, na dodatek
    umowa o prace na 1/2 etatu konczyla sie 31.12.07 ;) Moze podpadlem juz pod ta
    promocje ;)

    pozdr, lukasz

  • 6. Data: 2008-01-23 08:29:54
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niż
    > rok i (udokumentowane) dochody też niskie. Ale wezmę Silvera, jak za

    fajna jest:
    - bo darmowa
    - bo sa mile za przelewy (oplaty) i same przelewy sa wygodne przez to
    - całkiem szybko się te mile zbiera, od pazdziernika wyszlo mi juz razem
    ponad 4000mil - zawsze cos
    - znizka na 5% dotyczy tylko podstawy taryfy ale tez zawsze cos
    - zaluje ze nie wzialem zlotej, bo tez darmowa by byla a zawsze 1000mil
    wiecej na start

  • 7. Data: 2008-01-23 11:39:38
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Czekamy na KK dla 13-o latkow (a co, tez potezna grupa docelowa).

    nie musisz czekac, juz są (jako dodatkowe)

  • 8. Data: 2008-01-23 12:07:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 12:39, "Seba" <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    > nie musisz czekac, juz są (jako dodatkowe)

    A to wiem i mam (chociaz delikwent w miedzyczasie mi spelnoletnil)
    Ale jesli 13-o latek moze miec konto to i KK jest teoretycznie
    mozliwa, przy podpisaniu przez rodzicow odpowiedniej umowy i
    zobowiazan co do splaty.

  • 9. Data: 2008-01-23 12:42:13
    Od: Marek <b...@e...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 15:01:18 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_stud
    ent

    Ktoś korzystał?
    Faktycznie wymagana jest tylko legitymacja z dowodem czy trzeba załatwiać
    jakieś zaświadczenia z uczelni?

    --
    pozdr

  • 10. Data: 2008-01-23 15:10:59
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    lukasz <l...@v...pl> napisał(a):
> [...]
    dodatek

    > umowa o prace na 1/2 etatu konczyla sie 31.12.07 ;) Moze podpadlem juz pod

    Bylem znowu dzisiaj po ta karte LOTu, znowu chca jakies zaswiadczenia od
    pracodawcy, zalatwie je i zobacze czy zmiekna.
    Ale wnioskujac o karte studencka potrzebny jest tylko dowod i legitymacja
    studencka, pytalem dzisiaj. Wiec jak nie dadza LOT to wezme Silvera-BP.

    Sinus