  • 1. Data: 2008-01-23 08:23:50
    Temat: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: "Ł.S." <i...@n...plnospam>

    Witam

    Chcę założyc konto oszczędnościowo.
    Z moich obserwacji wyniki iż liderem jest polbank....

    Pytanie brzmi czy naprawdę jest tak różowo jak oni mówią/reklamują i
    prezentują tabelę opłat na swojej www? Prowadzenie konta 0zł? gwarantowane
    5,5% w skali roku?
    Czy nie ma jakiś ukrytych haczyków, sztuczek?
    Chętnie wyslucham Waszych opini, dziękuję.

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2008-01-23 08:33:30
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > 5,5% w skali roku?
    > Czy nie ma jakiś ukrytych haczyków, sztuczek?
    > Chętnie wyslucham Waszych opini, dziękuję.

    jak na razie 0zl brak ukrytych oplat itp
    wiec mozesz spokojnie zakladac koniecznie z kontem gotowkowym
    zeby robic przelewy za 0zl w polske

  • 3. Data: 2008-01-23 08:42:51
    Od: "Ł.S." <i...@n...plnospam>

    > wiec mozesz spokojnie zakladac koniecznie z kontem gotowkowym

    Co to znaczy z kontem gotowkowym??? To jest inne konto niz konto
    oszczednosciowe?? A moze konto oszczednosciowe + cos tam?
    Napisz mi ptrosze bo dzis bede zakladal i niechcialbym babola zrobic;-)
    Dzieki

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 4. Data: 2008-01-23 08:45:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 09:42, "Ł.S." <i...@n...plnospam> wrote:

> [...]
    > oszczednosciowe?? A moze konto oszczednosciowe + cos tam?
    > Napisz mi ptrosze bo dzis bede zakladal i niechcialbym babola zrobic;-)

    wejdz na ich strone - wszystko pieknie opisane.

    Acha, spod linuxa konta nie obsluzysz (tylko podglad). Obsluga aktywna
    wylacznie spod win xp (i naturalnie w marmurku i telefonicznie)

  • 5. Data: 2008-01-23 08:45:59
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jan 2008 09:23:50 +0100, ?.S. napisał(a):

    > Chetnie wyslucham Waszych opini, dziekuje.

    Archiwum!

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-01-23 08:49:15
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > oszczednosciowe?? A moze konto oszczednosciowe + cos tam?
    > Napisz mi ptrosze bo dzis bede zakladal i niechcialbym babola zrobic;-)

    zaloz sobie 2 konta oszczedzajace i gotowkowe do tego 2 karty VISA
    na miejscu dostaniesz karty wszystko 0zl

  • 7. Data: 2008-01-23 08:50:43
    Od: "max" <b...@a...pl>

    >Acha, spod linuxa konta nie obsluzysz (tylko podglad). Obsluga aktywna
    >wylacznie spod win xp (i naturalnie w marmurku i telefonicznie)

    i tylko IE

  • 8. Data: 2008-01-23 09:10:58
    Od: "Ł.S." <i...@n...plnospam>

    > zaloz sobie 2 konta oszczedzajace i gotowkowe do tego 2 karty VISA
    > na miejscu dostaniesz karty wszystko 0zl

    na codzien uzywam mbank z przyczyn roznych (np czeste placenie za granica
    itd) wiec na tym koncie chce tylko oszczedzac wiec daruje sobie konto
    hotowkowe i tylko oszczedzajace zaloze

    serdecznie dziekuje za pomoc

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 9. Data: 2008-01-23 09:20:16
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > na codzien uzywam mbank z przyczyn roznych (np czeste placenie za granica
    > itd) wiec na tym koncie chce tylko oszczedzac wiec daruje sobie konto
    > hotowkowe i tylko oszczedzajace zaloze

    skoro czesto placisz za granica czy to online czy w sklepach to karta
    polbanku
    ma najlepsze przeliczniki walutowe dodatkowo przeliczne z PLN na dana walute
    bez posrednictwa euro , dolar

  • 10. Data: 2008-01-23 10:59:15
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Ł.S. pisze:

    > na codzien uzywam mbank z przyczyn roznych (np czeste placenie za granica
    > itd) wiec na tym koncie chce tylko oszczedzac wiec daruje sobie konto
    > hotowkowe i tylko oszczedzajace zaloze
    >
    > serdecznie dziekuje za pomoc

    Tyle, że wszystko za 0zł działa tylko dla tandemu:
    konto gotówkowe + konto oszczędnościowe
    z samym oszczędnościowym będziesz miał płatne przelewy

    Sebastian