  • 21. Data: 2013-01-24 12:19:22
    Temat: Re: Zmiany w moneybacku Meritum
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 19:25:38 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Ma to jakas zalete nad kontem internetowym Mille?

    Brak ograniczeń, jakie są w Mille: płatność minimum 100 PLN i tylko wybrane kody MCC.
    Ale 1% jest też na niektórych kredytówkach więc ta debetowa Meritum przestaje być
    atrakcyjna.

  • 22. Data: 2013-01-24 12:56:10
    Od: Fredzia <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 12:19:22 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

> [...]
    MCC.

    > Ale 1% jest też na niektórych kredytówkach więc ta debetowa Meritum przestaje być

    Można prosić o przypomnienie które KK dają 1% zwrotu
    pozdr

  • 23. Data: 2013-01-24 16:40:09
    Od: m...@g...com

    > Brak ograniczeń, jakie są w Mille: płatność minimum 100 PLN i tylko wybrane kody
    MCC.

    Zaraz zaraz, to Konto Internetowe tez bedzie rozliczane od pelnych 100 zl, tak jak
    Dobre Konto? I jakie wybrane MCC?

    M.

  • 24. Data: 2013-01-24 18:26:14
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    > Zaraz zaraz, to Konto Internetowe tez bedzie rozliczane od pelnych 100 zl, tak jak
    Dobre Konto? I jakie wybrane MCC?
    > M.

    raczej gościu coś namieszał. Konto Internetowe pozostaje bez zmian i jest na pewno
    lepszą propozycją od przyszłego Meritum. DK też takie złe nie będzie - przynajmniej
    dla mnie, bo na cpnie wydaję minimum 200zł za tankowanie.
    pozdr.

  • 25. Data: 2013-01-24 18:49:42
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 18:26:14 UTC+1 użytkownik dziadek napisał:
> [...]
    lepszą propozycją od przyszłego Meritum. DK też takie złe nie będzie - przynajmniej
    dla mnie, bo na cpnie wydaję minimum 200zł za tankowanie.

    jak ktoś wydaje mniej to można lać np za grosze i wyciągać cashback z kasy. 20 + 200
    kilka razy w miesiącu da >40 złotych

  • 26. Data: 2013-01-24 20:51:16
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 16:40:09 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    MCC.

    > Zaraz zaraz, to Konto Internetowe tez bedzie rozliczane od pelnych 100 zl, tak jak
    Dobre Konto? I jakie wybrane MCC?

    Sorry namieszałem. Maiłem na myśli DK.
    Internetowe mi całkiem wypadło z pamięci bo nie posiadam.

  • 27. Data: 2013-01-24 20:57:57
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 12:56:10 UTC+1 użytkownik Fredzia napisał:

    MCC.

    > Można prosić o przypomnienie które KK dają 1% zwrotu

    Np. ta: http://polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizowe.h
    tml

  • 28. Data: 2013-01-25 12:25:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 22:04:37 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
    > Biorac to pod uwage to raczej sa to sezonowe promocje.

    https://www.sygmabank.pl/upload/documents/ln5tvc76sq
    d9l0rm8o6296o5195e07e8.pdf

  • 29. Data: 2013-01-25 17:36:15
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-24 20:57, Piotr Hołda pisze:
    [ciach]

    Kolego zacznij proszę cytować jak człowiek bo się tego czytać nie da.

    --
    radar

  • 30. Data: 2013-01-25 19:35:29
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 24.01.2013 o 18:26 dziadek <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > jest na pewno lepszą propozycją od przyszłego Meritum. DK też takie złe
    > nie będzie - przynajmniej dla mnie, bo na cpnie wydaję minimum 200zł za

    A nie jest też tak, że w Meritum (po nowemu) trzeba będzie wykonać
    transakcji za minimum 200 zł, tak jak to jest teraz, żeby nie było opłaty
    za kartę? I zwrot max. 30 zł/miesiąc.
    W Mille KI jest 1%, transakcji na minimum 100 zł, żeby nie było opłaty za
    kartę, nie ma ograniczenia do zwrotu 30 zł/miesiąc, a tylko do 760 zł/rok.

    Wg mnie oferta Mille KI wygląda lepiej.

    [sas]