  • 1. Data: 2013-01-20 10:21:28
    Temat: Sprytny Bill a 7% WBK
    Od: Kron <k...@g...com>

    WBK ma promocję: https://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/stro
    na-glowna.html
    Oddają 7% wykonanych transakcji internetowych kartą płatniczą.
    W regulaminie stoi:
    "Z promocji wyłączone są Płatności (...) w punktach prowadzących działalność jako:
    (...)
    - instytucje finansowe"

    Czy płatności w Sprytnym Billu łapią się na promocję czy nie?

  • 2. Data: 2013-01-20 10:29:01
    Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-20 10:21, Kron pisze:
> [...]
    > (...)
    > - instytucje finansowe"
    >
    > Czy płatności w Sprytnym Billu łapią się na promocję czy nie?

    A co na to infolinia?

    Jeśli się dowiemy, to raczej już "po ptokach", bo promocja jest do końca
    stycznia, a premie za grudzień mają być wypłacone do tego samego dnia.
    Przy okazji jest jeszcze bariera "do wyczerpania limitu promocji", o ile
    pamiętam - chyba 50mln. Nikt ich nie sprawdzi, więc każdemu mogą pokazać
    "Kozakiewicza" z wyjaśnieniem "niestety, limit został wyczerpany zanim
    pan zrobił pierwszą transakcję".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-01-20 11:05:14
    Od: Kron <k...@g...com>

    On 20 Sty, 04:29, maruda <m...@n...com> wrote:

    > A co na to infolinia?
    >

    > Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

    Cytuję "Moim zdaniem się łapią" - nie mogę namierzyć w necie czy Upaid
    to instytucja finansowa...

  • 4. Data: 2013-01-20 12:36:36
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    odpowiem na to pytanie na dniach jak dostane/nie dostane zwrotu za te
    transakcje grudniowe :)

  • 5. Data: 2013-01-21 11:09:53
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > "Kozakiewicza" z wyjaśnieniem "niestety, limit został wyczerpany zanim pan

    Tak jak zrobil to wiesniacki CallPay -
    - jeszcze 2 tygodnie po wylaczeniu promocji
    "oddajemy 30% za placenie karta mc"
    mieli na stronie, ze oddaja te 30%.
    Zlodzieje niemyte.

  • 6. Data: 2013-01-21 11:35:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 11:09:53 UTC+1 użytkownik Q napisał:
    > Tak jak zrobil to wiesniacki CallPay -
    >
    > - jeszcze 2 tygodnie po wylaczeniu promocji
    >
    > "oddajemy 30% za placenie karta mc"
    >
    > mieli na stronie, ze oddaja te 30%.
    >
    > Zlodzieje niemyte.

    Jak masz czas i ochote to zgłoś do UOKiK.
    Oni nie żartują i kary milionowe nawet nakładaja jak np udowodnia że reklama
    wprowadziła w błąd.

  • 7. Data: 2013-01-21 17:34:30
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 10:21:28 UTC+1 użytkownik Kron napisał:
> [...]
    > (...)
    > - instytucje finansowe"
    > Czy płatności w Sprytnym Billu łapią się na promocję czy nie?

    Instytucje finansowe mają MCC 6012 http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-6xxx/
    Sprytny Bill posługuje się MCC 4900 http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-4xxx/

    Reasumując - zwrot powinien być.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 8. Data: 2013-01-21 18:22:44
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jak masz czas i ochote to zgłoś do UOKiK.
    > Oni nie żartują i kary milionowe nawet nakładaja jak np udowodnia że
    > reklama wprowadziła w błąd.

    Cholera wie czy to by przeszlo -
    - z jednej strony mieli na stronie, ze promocja trwa
    (choc byla to tzw. gowno prawda :),
    z drugiej zas mieli napisane, ze promocja trwa do 30 grudnia
    lub do wyczerpania puli srodkow premiowych :).

    Mam jeszcze maila (z poczatku grudnia) od panienki z CallPay,
    ze wyglada na to, ze srodki starcza do konca promocji -
    - ale co innego miala napisac? :)

    Tak czy siak predzej zglosilbym (wlasnie: gdzie?)
    dzialanie tego robionego-na-kolanie CallPay'a -
    - sprobuj kupic dwa bilety a potem zadzwon pod nr kontrolny.
    Powinny przyjsc dwa smsy (bo kupiles dwa bilety) -
    - niestety w 95% przypadkow przyjdzie tylko jeden sms,
    z biletem ostatnio zakupionym.

    Raz trafilem na kontrole i mowie kanarowi, ze naprawde kupilem 2 bilety
    i nie wiem dlaczego ten system pokazuje tylko ostatnio zakupiony.
    Typ juz wypisywal mi mandat, ale zapropownowalem,
    ze jeszcze raz kupie bilet (inny) i zobaczymy ile smsow przyjdzie.
    Kanar zobaczyl, ze rzeczywiscie mialem wiecej niz jeden bilet
    a system pokazywal jedynie ostatnio zakupiony.
    Obeszlo sie bez mandatu a na moje pisma CallPay do dzisiaj nie odpowiedzial.
    Naciagacze i amatorzy.

  • 9. Data: 2013-01-21 18:57:42
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-21 18:22, Q pisze:
    > Raz trafilem na kontrole i mowie kanarowi, ze naprawde kupilem

    No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba
    dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie
    dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium.
    Kontrolerzy nie byli pewni numerów więc stwierdzili, że następnym razem
    mam lepiej kupić tradycyjny bilet bo z tymi nowoczesnymi to problemy
    są... i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla
    kontroli biletów KZK GOP.

  • 10. Data: 2013-01-22 04:17:44
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba
    > dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie
    > dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium.

    Przeciez to sa nr w darmowe*, wiec za propozycje
    wykrecenia nr premium odeslalbym ich na drzewo :).

    U mnie znali darmowy* nr "callbackowy" (586008020),
    ale co z tego jak i tak nie potrafili go obslugiwac...
    Chodzi o to, ze wystarczy zadzwonic raz na ten nr
    i ma przyjsc tyle smsow ile zakupionych biletow
    a kanar kazal mi dzwonic tyle razy ile kupionych biletow :).

> [...]
    > i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla kontroli

    W Trojmiescie kanary tez boja sie CallPaya :).

    PS
    W 3m bilety na autobusy/tramwaje/trolejbusy
    maja zakres 586008000-586008011
    (ponoc od lutego ma dojsc kolej skm).

    Darmowy nr "smsbackowy" to 586008020 -
    - dzwonilem na niego kilkadziesiat razy
    i dwa razy skasowalo mnie na 00:03 min (0,01 zł).
    Jak to kurde mozliwe? Przeciez to darmowy nr :).