  • 1. Data: 2013-01-19 19:55:26
    Temat: sprawdzanie BIK przez Meritum
    Od: z...@g...pl

    chciałbym na szybko sprawdzić sobie BIK
    a nie mam konta Inteligo, pomyślałem więc
    o założeniu "bezkurierowo" konta w Meritum

    nie potrzebuję jednak kolejnego ROR i nie mam
    czasu na bieżąco śledzić zmian w taryfie opłat
    liczę się z ryzykiem, że założę "darmowy" ROR,
    bank wprowadzi opłaty a ja coś przegapię i...

    myślę więc o założeniu konta oszczędnościowego
    raz na jakiś czas przeleję tam tyle ile trzeba
    na sprawdzenie BIK, zrobię jeden darmowy przelew
    i już.

    w związku z tym mam pytanie: czy sprawdzanie
    BIK za pośrednictwem Meritum wymaga założenia
    konta ROR czy wystarczy samo oszczędnościowe?...

  • 2. Data: 2013-01-19 21:37:42
    Temat: Re: sprawdzanie BIK przez Meritum
    Od: z...@g...pl

    pierwsze wrażenia nienajlepsze

    co prawda mimo weeekendu konto otworzone
    w ciągu 30 minut, ale po pierwsze kliknąłem
    że chcę otworzyć "oszczędnościowe", a bank
    przekierował mnie do otwierania ich flagowego
    ROR Zarabiającego wraz z oszczędnościowy, a
    po drugie otworzył TYLKO to konto niechciane
    a pożądanego przeze mnie oszczędnościowego NIE!

    sumując: bank "lepiej wie, czego potrzebuję".

    jeśli do poniedziałku nie uda mi się zamknąć
    konta niechcianego i otworzyć chcianego, to
    zamknę rachunek i mnie tam więcej nie zobaczą.

  • 3. Data: 2013-01-20 09:51:17
    Od: 1...@g...com

    W dniu sobota, 19 stycznia 2013 21:37:42 UTC+1 użytkownik Sebastian napisał:
> [...]
    >

    > jeśli do poniedziałku nie uda mi się zamknąć
    >
    > konta niechcianego i otworzyć chcianego, to
    >
    > zamknę rachunek i mnie tam więcej nie zobaczą.

    wiec zastrzeż kartę (jeśli ja zamówiłeś) i będziesz miał darmowe konto

  • 4. Data: 2013-01-20 14:36:21
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > wiec zastrzeż kartę (jeśli ja zamówiłeś)
    > i będziesz miał darmowe konto

    proponowane rozwiązanie jest półśrodkiem, bo
    potem musiałbym pilnować czy i kiedy meritum
    wprowadzi opłaty za to konto.

  • 5. Data: 2013-01-21 03:05:53
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > sumując: bank "lepiej wie, czego potrzebuję".

    bank częściowo zrehabilitował sie w moich oczach
    bo rachunek założony w sobotę a już w niedzielę
    przyjęto dyspozycję zamknięcia konkretnego ROR
    i otworzono oszczędnościowy. Ciekawe czy pozwoli
    ten oszczędnościowy w poniedziałek na raport BIK