  • 11. Data: 2013-01-20 21:44:09
    Temat: Re: Re: Zmiany w moneybacku Meritum
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ja czekam do marca, moze cos sie zmieni w ktoryms z bankow na lepsze,
    choc w to nie wierze :)
    wowczas zobaczymy - cos trzeba bedzie wybrac...

  • 12. Data: 2013-01-20 21:47:20
    Temat: Re: Zmiany w moneybacku Meritum
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 21:36:51 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > I też przycina (przez zmianę "zaokrągleń")

    Ale nie ma tragedii, kombinować można dalej:
    http://livesmarter.pl/millennium-dobre-konto-zmiana-
    zasad-naliczania-cashbacku/

  • 13. Data: 2013-01-20 21:56:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 21:23:18 UTC+1 użytkownik sunwick napisał:
    > i sie zacznie przycinanie premiowania we wszystkich bankach,
    >
    > MB bedzie malal albo bedzie likwidowany,
    >

    > czy jest inny bank ktory za paliwo wiecej niz 1% zwraca?
    Sygma. 5%

  • 14. Data: 2013-01-20 21:59:14
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-20 21:36, Kamil Jońca wrote:

    > I też przycina (przez zmianę "zaokrągleń")

    Stosunkowo łatwo jest tankowac za kwote bedaca wielokrotnoscia liczby 100 :)

  • 15. Data: 2013-01-20 22:04:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 20.01.2013 21:56, Kris wrote:

    > Sygma. 5%

    Czy aby jest to pewne?
    Znalazlem 2 regulaminy. Pierwszy byl starszy:

    "2. Sprzedaż Premiowa trwa od dnia 01 lipca 2012 r. do dnia 31
    sierpnia 2012 r. na terytorium
    Rzeczpospolitej Polskiej."

    A drugi nowszy:

    "3. Sprzedaż Premiowa trwa od dnia 01 stycznia 2013 r. do dnia 31 marca
    2013 r. na terytorium
    Rzeczpospolitej Polskiej."

    Biorac to pod uwage to raczej sa to sezonowe promocje.

  • 16. Data: 2013-01-20 22:05:18
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-20 20:28, neoniusz pisze:
> [...]
    PO80d1835d2b1557da75313.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_premiowania_Transakcji_dokonanych_karta.pdf

    > Hm, w takim razie ja sie zegnam z Meritum od 01.03.2013. Ciekawe, ze
    > informacje na strone wrzucili (i to schowana w informacjach o koncie a
    > nie w aktualnosciach) a klientow jakos nie raczyli poinformowac.

    No cóż, w takim razie będzie kolejny
    - tym razem pomarańczowy skrobak do szyb
    1% cb na debetówce ma sie nijak do 1% na KK ;)

    Wygląda na to, że tylko jeszcze w GB można coś ugrać na tankowaniu
    - ale pewnie tez już nie długo ;)

    Pozdro

  • 17. Data: 2013-01-20 22:16:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 22:04:37 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

    > Biorac to pod uwage to raczej sa to sezonowe promocje.

    Regularnie przedłużane.
    Sygma Bank ma nieciekawe opinie jako bank itp. ale promocji ma sporo i sam
    wszystkiego na bieżąco nie śledzę.
    Mam ich kartę od kilku lat, przy okazji zakupu ratalnego, używałem wcześniej
    sporadycznie- odkąd za paliwo zwracają 5% to częściej a np. w ubiegłym roku dostałem
    od nich karty przedpłcone mc na 50 i 30zł, jakiś zestaw biżuterii Kruk chyba itp.
    Generalnie nigdy nie bawię się świadomie w żadne wiśniobrania nie śąledzę promocji
    itp. a Sygma sama z siebie mnie kilka razy zaskoczyła.
    I chwała im za to

  • 18. Data: 2013-01-21 19:58:13
    Od: wefe <k...@i...pl>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 20:08:06 UTC+1 użytkownik eSJot napisał:

    PO80d1835d2b1557da75313.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_premiowania_Transakcji_dokonanych_karta.pdf

    > Czyli, więcej odwiedzin na Orlenie lub Dino - Markecie ?

    mozna w Meritum wypłacać za pomocą cash back, dają 4% za pobranie gotówki???

  • 19. Data: 2013-01-22 10:44:09
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-20 21:23, MarcinK wrote:
    > ciekawy jest tez zapis:
    >
    > "Bank zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany
    > Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów przed dokonaniem
    > tych zmian. O zmianach Regulaminu Bank powiadamia Klienta, z podaniem
    > daty ich obowiązywania, w wyciągu bankowym lub oddzielną korespondencją
    > oraz na stronie internetowej Banku"
    >

    > czekam wiec na korespondencje :)

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na korespondencję z dnia 21.01.2013 r., uprzejmie
    informuję, iż od 1 marca 2013 r. Klienci Banku będą mieli możliwość
    otrzymywania premii w wysokości 1% wartości wszystkich transakcji
    bezgotówkowych dokonanych kartą wydaną do konta osobistego, której
    zasady określa ,,Regulamin premiowania transakcji kartą dla Posiadaczy
    MeritumKonta Zarabiającego" .

    W związku z powyższym, z dniem 28.02.2013 r. przestanie obowiązywać
    ,,Regulamin premiowania ,,Transakcji paliwowych" dla Posiadaczy
    MeritumKonta Zarabiającego", przy czym nie naruszy to praw nabytych
    przez Klientów przed wskazaną datą, tj transakcje zaksięgowane do lutego
    2013 r. zostaną rozliczone wg zasad ,,Regulaminu premiowania ,,Transakcji
    paliwowych" dla Posiadaczy MeritumKonta Zarabiającego".

    Ponadto, powyższe informacje zostaną Panu przekazane w drodze odrębnej
    korespondencji."

    Ergo konto do zamkniecia (przynajmniej dla mnie).

    Przy czym nie rozumiem dlaczego do lutego a nie do KOŃCA lutego.

  • 20. Data: 2013-01-23 19:25:38
    Od: m...@g...com

    On Sunday, January 20, 2013 7:02:19 PM UTC, Andrzej Kubiak wrote:

    > Zamiast 4% na stacjach - 1% od wszystkich transakcji bezgotówkowych,
    >
    > maksimum 30, wymagane 2000 wpływu.

    Ma to jakas zalete nad kontem internetowym Mille?

    M.