  • 1. Data: 2013-01-21 00:20:20
    Temat: Chcą zarabiać więcej na transakcjach karcianych
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Organizacje płatnicze, a konkretnie VISA, która wymyśliła nowe "coś" -
    <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/visa-rewolucja
    -w-zakupach-internetowych-dzieki-elektronicznemu-por
    tfelowi-v-me>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2013-01-21 06:57:22
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-21 00:20, Krystek pisze:
> [...]
    > <http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/visa-rewolucja
    -w-zakupach-internetowych-dzieki-elektronicznemu-por

    "Polska jest jednym z pięciu krajów UE, gdzie to rozwiązanie będzie
    testowane. Powód? Tego typu nowinki dobrze się u nas sprzedają.(...)
    Polska jest jeszcze trochę z tyłu pod względem tego typu płatności w
    porównaniu z resztą Europy"

    ja to rozumiem tak, że nie ma to jak przetestować produkt w Polsce - jak
    tu zadziała i nie będą na masową skalę kradli, to można wprowadzić w
    innych krajach :)

    Lukasz

  • 3. Data: 2013-01-21 09:24:39
    Od: W <w...@w...pl>

    ddddddd wystukał, co następuje:

    -w-zakupach-interne

    to taki klon paypal/payu czy innego cusia?

> [...]
    >
    > ja to rozumiem tak, że nie ma to jak przetestować produkt w Polsce - jak
    > tu zadziała i nie będą na masową skalę kradli, to można wprowadzić w

    Nienienie, testy w Polsce oznaczają przymuszenie to korzystania nawet jak
    się nie chce - vide paypass, którego nie można wyłączyć...

  • 4. Data: 2013-01-21 22:30:28
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 09:24:39 UTC+1 użytkownik W napisał:

    > się nie chce - vide paypass, którego nie można wyłączyć...

    Można. Citi wyłącza na telefon bez problemu.

  • 5. Data: 2013-01-22 00:04:35
    Od: W <w...@w...pl>

    Piotr Hołda wystukał, co następuje:

    > Można. Citi wyłącza na telefon bez problemu.

    Wyjątek potwierdzający regułę? Po wtóre - dlaczego nie system transakcyjny?