  • 1. Data: 2013-01-20 20:02:19
    Temat: Zmiany w moneybacku Meritum
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    http://www.meritumbank.pl/binsource/f/75/31/3/bin_C3
    PO80d1835d2b1557da75313.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_premiowania_Transakcji_dokonanych_karta.pdf

    Zamiast 4% na stacjach - 1% od wszystkich transakcji bezgotówkowych,
    maksimum 30, wymagane 2000 wpływu.

    AK

  • 2. Data: 2013-01-20 20:08:06
    Temat: Re: Zmiany w moneybacku Meritum
    Od: eSJot <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-20 20:02, Andrzej Kubiak pisze:
> [...]
    lamin_premiowania_Transakcji_dokonanych_karta.pdf

    > Zamiast 4% na stacjach - 1% od wszystkich transakcji bezgotówkowych,

    Czyli, więcej odwiedzin na Orlenie lub Dino - Markecie ?

  • 3. Data: 2013-01-20 20:25:12
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    lamin_premiowania_Transakcji_dokonanych_karta.pdf

    > Zamiast 4% na stacjach - 1% od wszystkich transakcji bezgotówkowych,

    Skoro nowy regulamin wchodzi w zycie 1 marca to w marcu będzie wypłata
    moneybacku za luty na starych czy nowych zasadach. Ktoś wie jak to rozumieć?

  • 4. Data: 2013-01-20 20:28:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 20.01.2013 20:02, Andrzej Kubiak wrote:
> [...]
    lamin_premiowania_Transakcji_dokonanych_karta.pdf

    > Zamiast 4% na stacjach - 1% od wszystkich transakcji bezgotówkowych,

    Hm, w takim razie ja sie zegnam z Meritum od 01.03.2013. Ciekawe, ze
    informacje na strone wrzucili (i to schowana w informacjach o koncie a
    nie w aktualnosciach) a klientow jakos nie raczyli poinformowac.

  • 5. Data: 2013-01-20 21:08:20
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-20 20:08, eSJot wrote:
    > Czyli, więcej odwiedzin na Orlenie lub Dino - Markecie ?

    W moim przypadku raczej liwidacja meritum i tankowanie na millenium - 3%

  • 6. Data: 2013-01-20 21:09:34
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-20 20:25, Przemek wrote:
    > Skoro nowy regulamin wchodzi w zycie 1 marca to w marcu będzie wypłata
    > moneybacku za luty na starych czy nowych zasadach. Ktoś wie jak to rozumieć?

    Starych.

  • 7. Data: 2013-01-20 21:23:10
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > Hm, w takim razie ja sie zegnam z Meritum od 01.03.2013. Ciekawe, ze
    > informacje na strone wrzucili (i to schowana w informacjach o koncie a
    > nie w aktualnosciach) a klientow jakos nie raczyli poinformowac.

    ciekawy jest tez zapis:

    "Bank zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany
    Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów przed dokonaniem
    tych zmian. O zmianach Regulaminu Bank powiadamia Klienta, z podaniem
    daty ich obowiązywania, w wyciągu bankowym lub oddzielną korespondencją
    oraz na stronie internetowej Banku"

    czekam wiec na korespondencje :)

  • 8. Data: 2013-01-20 21:23:18
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    i sie zacznie przycinanie premiowania we wszystkich bankach,
    MB bedzie malal albo bedzie likwidowany,

    czy jest inny bank ktory za paliwo wiecej niz 1% zwraca?

  • 9. Data: 2013-01-20 21:25:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 20.01.2013 21:23, sunwick wrote:
    > czy jest inny bank ktory za paliwo wiecej niz 1% zwraca?

    Jest ;) I juz wyzej zostal wzpomniany.

  • 10. Data: 2013-01-20 21:36:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > Jest ;) I juz wyzej zostal wzpomniany.

    I też przycina (przez zmianę "zaokrągleń")

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/