  • Data: 2019-07-16 11:17:25
    Temat: Re: Zmiany w Alior Kantor
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 lipca 2019 11:08:52 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:

    > Nie wiem. Wpisuje identyfikator i hasło, klikam wyślij i nic - wraca do logowania.
    Co ciekawe zawsze pyta o te same literki hasła, próbowałem już wielokrotnie i nic.

    Też tak miałem wczoraj. Jak również etap, gdy w ogóle nie wyświetlały się pola na
    literki.
    Dziś już działa w miarę znośnie (choć wiadomości nadal nie można wysyłać), może
    wyczyść cache i dostaniesz działającą wersję tego badziewia (adblock bardzo sie
    przydaje).