  • Data: 2019-07-17 20:00:33
    Temat: Re: Zmiany w Alior Kantor
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 19:32, Stiwi pisze:
    > To akurat dobre z tym pozostawieniem marży na stałe :) W Alior preferencyjne kursy
    przyznają i zabierają za jakiś czas - miesiąc czy dwa, nie wiem dokładnie, bo często
    różnie to jest.

    Jestem przykładem klienta, któremu raz przyznano i już nie zabrano. Nie
    jest tak, że każdego miesiąca wymieniam. A mimo to kurs preferencyjny
    ustawiony "dożywotnio".

    W Moneycorp mam na stałe dokładnie takie same stawki jak te
    preferencyjne w Alior Kantor. Ciekawe czy w AK można wynegocjować coś
    lepiej?

    Na pewno bonifikatę na stałe. Jak dużą - nie wiem, ale podałem w wątku
    jakie spready ja mam. Na tę chwilę dla USD/PLN 3,7884/3,8049. Czyli 1,65
    grosza. Chętnie bym się dowiedział, że ktoś ma mniej - byłaby podstawa
    to renegocjacji. ;-)

    Rkantor reklamuje się jako kantor od BNP Paribas, a mimo to BFG nie
    podlega. Dziwne, no ale jak BNP Paribas stoi za rkantor, to nie byle
    cinkciarzowi te EUR 50,000 się wysyła na dosłownie kilka minut...?

    BNP nie stoi za Rkantorem. Mają różne systemy, ponieważ to spółki
    niezależne. Dla przykładu nie da się zweryfikować tożsamości w BNP, aby
    "zadziałało" w Rkantorze. Podobnie było z Raiffeisenem.

    Kapitał zakładowy Rkantoru to 2,5 mln zł. Cinkciarza.pl to ponad 23 mln,
    a Aliora ponad 1,3 miliarda.

    To już sam teraz musisz się zastanowić, która z tych firm jest
    wiarygodna lub nie.