  • Data: 2019-07-17 14:38:29
    Temat: Re: Zmiany w Alior Kantor
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 14:19, Stiwi pisze:
    > Ja też szukałem kursów, w końcu mogę się zalogować od wczoraj po południa.... Mam
    0,038gr taniej na parze EUR/PLN niż niezalogowany. I tak widzę że rkantor bije moje
    preferecyjne kursy od 0,005 przy wymianie co najmniej EUR 50,000. Ale chyba rkantor
    nie ma gwarancji bankowych...

    Tak, Rkantor nie jest chroniony BFG. Ponadto ma kilka minusów (dla
    mnie). Po pierwsze jeśli przelejesz walutę, rozmyślisz się (bo np. kurs
    się zmieni) to powrotny przelew waluty jest obarczony prowizją.
    Po drugie Rkantor wymaga zdjęcia dowodu osobistego - dziwna praktyka.
    Po trzecie - Rkantor lubi rozszerzać spread - przez co "wycina" tzw.
    stop-loss. Alior tak nie działa - spread rozszerza się w weekendy, ale
    nie w dni robocze.