  • Data: 2019-07-17 13:46:29
    Temat: Re: Zmiany w Alior Kantor
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 lipca 2019 13:13:40 UTC+2 użytkownik Andrzej Kłos napisał:

    > https://kantor.aliorbank.pl/forex

    Ha, wiedziałem, że to wczoraj widziałem, zresztą adres taki jak wcześniej.
    Tyle że dziś do tej strony nie prowadzi (a przynajmniej ja nie znalazłem) żaden
    odnośnik ze strony głównej.
    Ale wiedziałem, że to widziałem, bo nawet sobie zapisałem różnicę między kursami z
    tej strony - "dla ogółu" (spread euro ok. 2,8gr) - a "moimi" (spread euro ok. 2gr),
    widocznymi po zalogowaniu.
    Po wprowadzeniu nowej wersji ST znikła synchronizacja - poprzednio po zalogowaniu
    pojawiały się "moje" kursy również na stronie https://kantor.aliorbank.pl/forex,
    teraz się nie zmieniają.

    Ciekawe, czy link wróci - może wyłączyli, bo strona z kursami skopana niemiłosiernie,
    transamituje megabajty.
    Chyba że mają zamiar wprowadzić podejście mBąka - czyli dla każdego inny kurs w
    kantorze.