  • 11. Data: 2009-07-10 12:21:53
    Temat: Re: Zmiana % w mBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > wygląda na to że na placu boju
    > pozostaje oprócz mBanku tylko ING

    Nie za prędko kręci się Twoja karuzela ulubionych banków?
    W tym tygodniu na topie były:

    - Getin, ale odpadł na lokatach codziennych
    - Eurobank, z którym miałeś się przepraszać
    - teraz mBank i ING.

    Przenosiciele kart kredytowych mogą tylko pozazdrościć :-)

  • 12. Data: 2009-07-10 14:26:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan B." news:h37cbf$fmv$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Nie za prędko kręci się Twoja karuzela ulubionych banków?
    > W tym tygodniu na topie były:

    Ciekawe czy wobec swoich partnerek równie szybko co względem banków zmienia
    swoje poglądy? ;)

  • 13. Data: 2009-07-10 17:46:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Niemozliwe! Zablokowali mozliwosc wykonania przelewu za aukcje allegro???
    > Faktycznie, czas uciekac :D

    cytujesz a nie widzisz co, chodziło o eurobank bez tokena

  • 14. Data: 2009-07-10 18:09:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - Eurobank, z którym miałeś się przepraszać
    > - teraz mBank i ING.
    >
    > Przenosiciele kart kredytowych mogą tylko pozazdrościć :-)

    raczej chodziło o sensowny duet
    był mbank+getin
    ostatecznie pójdę w ing+eurobank

  • 15. Data: 2009-07-11 06:21:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.07.09 19:46, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > cytujesz a nie widzisz co, chodziło o eurobank bez tokena

    Ludzie poza tym internetem nie widzą świata.

    Przelewy wykonywane w placowce:

    Przelew wewnętrzny 0 PLN
    Przelew do innego banku 5 PLN
    Przelew do ZUS lub urz du skarbowego 5 PLN
    Przelew Sorbnet (minimalna kwota 1 mln PLN) 10 PLN

    Przelewy wykonywane przez Telefon Doradca
    Telefoniczny IVR
    Przelew wewnetrzny 0 PLN 0 PLN
    Przelew do innego banku 2 PLN 0 PLN

    Dalej twierdzisz, że się nie da?

    --
    Pete

  • 16. Data: 2009-07-11 09:15:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ludzie poza tym internetem nie widzą świata.

    [...]
    dobrze się czujesz? płacić za przelewy 2zł
    lub 5zł +15zł (dojazd do banku)

    reasumując najlepszy duet (wg. mnie) w tej chwili to mbank+eurobank bez
    tokena

    1. ostatecznie jako portfel tak jak dotychczas mbank
    - upierdliwe logowanie: alior, vw, eurobank, pekaosa, ing
    - płatne przelewy: inteligo, wbk, alior (od 11)
    - płatna druga wypłata z KO: lukas, wbk, inteligo, pekaosa

    - polbank: niemożliwy przelew z drugiego komputera
    - peakosa: nieczytelny system
    - getin: oczekiwanie na wykonanie przelewu - wypłata z KO ok. 15 minut

    2. czemu eurobank jako skarbonka?
    - duży procent bez blokowania kasy
    - możliwość rezygnacji z tokena (trzeba by kiedyś podjechać do nich
    30 km jednorazowo to ostatecznie nie jest tak daleko)

  • 17. Data: 2009-07-11 13:47:17
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał

    > - płatna druga wypłata z KO: lukas, wbk, inteligo, pekaosa

    A czy w mBanku druga wypłata z KO nie jest płatna?
    Pozdr.
    A.

  • 18. Data: 2009-07-11 14:47:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 11.07.09 11:15, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > [...]
    > dobrze się czujesz?

    Bardzo dobrze

    > płacić za przelewy 2zł

    Jak ktoś się obraził na token, to niestety musi płacić.

    > lub 5zł +15zł (dojazd do banku)

    IVR masz za free.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2009-07-11 14:55:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał

    > A czy w mBanku druga wypłata z KO nie jest płatna?

    i tak (emax plus) i nie (emax)

    moje cele:
    1. wygodne konto do przelewów, procent mile widziany, ale drugorzędna sprawa
    (mbank)
    2. podręczne nadwyżki na wyższy procent, niekoniecznie ten sam bank
    (eurobank)
    3. nadwyżki zbyteczne dłuższy czas, (lokaty roczne open)
    4. rezerwowa gotówka, karta kredytowa bez żadnych opłat i wymagań (mbank)

  • 20. Data: 2009-07-11 19:04:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > IVR masz za free.

    przepraszam, tych zer akurat nie zauważyłem
    w połączeniu z betamaxem dałoby się żyć