  • 11. Data: 2002-06-06 16:48:43
    Temat: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > :)))
    > A żebyś wiedział. :)
    >
    > "Płacę z inteligo".
    >
    > Jak narazie sprawdza się rewelacyjnie w ws.pl - i dostawa za darmo. :)

    A za przelew wtedy już nie pobierają?

  • 12. Data: 2002-06-06 16:54:51
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> napisał w wiadomości

    > A za przelew wtedy już nie pobierają?

    Nie.

    I tutaj propozycja do inteligo - dodajcie to do TOiP - bo w sumie jest to
    nawet opisane, jako "przelew jednorazowy", a opłaty za przelew się nie
    pobiera... :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 13. Data: 2002-06-06 16:57:47
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > mBank nie ma historii rachunku z prawdziwego zdarzenia, poza tym brak

    ejjj... no nie chcialem wywolywac burzy co lepsze - mBank czy Inteligo.
    Zauwazylem tylko, ze jakakolwiek operacja wyjecia pieniedzy z Inteligo wiaze
    sie z prowizja.

    pzdr

  • 14. Data: 2002-06-06 16:59:16
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > I tutaj propozycja do inteligo - dodajcie to do TOiP - bo w sumie jest to
    > nawet opisane, jako "przelew jednorazowy", a opłaty za przelew się nie

    No to przynajmniej jest jeden sposob jak wyciagnac pieniadze bez prowizji.
    Wprawdzie nie gotowke, ale jednak.

    pzdr

  • 15. Data: 2002-06-06 17:19:34
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> pisze:

    > Jak narazie sprawdza się rewelacyjnie w ws.pl - i dostawa za
    > darmo. :)

    A jak szybko ws.pl oddaje pieniadze przelewem w przypadku odstąpienia od
    umowy (jak pewnie większość tu wie, mamy teraz takie prawo do 10 dni
    przy zakupie na odległość)?

    Zwracał ktoś już towar?

  • 16. Data: 2002-06-07 01:23:06
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > ejjj... no nie chcialem wywolywac burzy co lepsze - mBank czy Inteligo.

    Ja też nie wywołuje żadnej burzy.
    Tylko widzę taką tendencję, że genralnie większość uważa, że mBank jest OK a
    Inteligo, że jest "BE" ;)
    Więc dałem na uspokojenie ;P

    > Zauwazylem tylko, ze jakakolwiek operacja wyjecia pieniedzy z Inteligo
    wiaze
    > sie z prowizja.

    Zgadza się.
    A ja zauważyłem, że mBank nie ma możłiwości wydrukowania normalnej historii
    rachunku itd. ;P

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-06-07 04:19:45
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Zgadza się.
    > A ja zauważyłem, że mBank nie ma możłiwości wydrukowania normalnej historii
    > rachunku itd. ;P

    A ile razy potrzebujesz tą historię ? I ile razy wypłacasz pieniądze z bankomatu, czy
    przelewem ?
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-06-07 06:29:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A ile razy potrzebujesz tą historię ? I ile razy wypłacasz pieniądze z
    bankomatu, czy
    > przelewem ?
    > Grzegorz

    Mam konto w mbanku i inteligo ale gdybym mial zamknac jedno z nich, padlo by
    na mbank. Mimo oplat z korzystam z 4 uslug Inteligo bardzo intensywnie:
    - placenie w necie VE
    - wyplaty w bankomatach kwot >200 zl (nie Euronetu)
    - EmailMoney
    - kilku rachunkow o indywidualnych nr
    Niestety mbank nie moze mi zapewnic 2 ostatnich uslug, a dwie pierwsze sa
    drozsze.

  • 19. Data: 2002-06-07 06:53:31
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > - EmailMoney
    > - kilku rachunkow o indywidualnych nr
    > Niestety mbank nie moze mi zapewnic 2 ostatnich uslug

    rozniaste juz dziwy czytalem w obronie ynte-ale powyzsze .... :-)
    fakt - email-mo.. w mbanku niet i slusznie ! bo nie wiem po co usluga
    zmuszajaca klienta do zalozenia konta w jakims podworkowym banku ala ynte,
    jak chcesz komus przelac forse to zrob normalny przelew - a nie zabawiaj sie
    w smieszne zabawy (nie znasz nr konta - to sam sie zapytaj a nie poprzez
    posrednikow)
    a co do ilosci rachunkow - w mb mozna miec chyba 6 kont wiecej moze byc
    komus potrzebne tylko w przypadku gdy zaklada 1 konto do 1 zakupu, osobne na
    zakup sedesu a osobne na zakup papieru sciernego.

  • 20. Data: 2002-06-07 11:36:28
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > a co do ilosci rachunkow - w mb mozna miec chyba 6 kont wiecej moze byc
    > komus potrzebne tylko w przypadku gdy zaklada 1 konto do 1 zakupu, osobne na
    > zakup sedesu a osobne na zakup papieru sciernego.

    Mocno powiedziane :-) Ale może inteligo ma właśnie takich klientów ? ;-)
    Grzegorz