  • Data: 2016-02-08 18:38:29
    Temat: Re: Zgotowalismy sobie ten los
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-08 o 17:20, Tomasz Chmielewski pisze:
    > I bądźmy szczerzy - polski rynek handlu i bankowości jest tak wielki, że
    > nie da się stamtąd tak po prostu "wygonić tych złych inwestorów
    > zagranicznych". Nie ma w Polsce kapitału, który byłby w stanie to
    > przejąć, choćby częściowo.

    Haaa tu Cię mam :-)
    Skoro ten polski rynek jest tak wielki to zagraniczny kapitał nie może
    sobie pozwolić na odpuszczenie. Czy musi zaraz wychodzić i inwestować na
    jakimś afrykańskim zadupiu?
    A może nie jest taki głupi i poskromi swoje zapędy i będzie nadal
    zarabiać tylko trochę mniej i nadal cieszyć się że na koncie przybywa.
    No chyba że to zgrają bachorów, zrobią focha, zabiorą zabawki z
    piaskownicy i pójdą z płaczem do mamusi :-)

    To nie jest kółko miłośników chomików.
    To jest brutalna wojna kto z kogo więcej wyciśnie.
    Jak będziesz słaby nie asertywny to wszyscy cię będą doić dokoła.

    Mam przypominać ile ci dobroduszni, łaskawi, hojni Niemcy zarobili na
    wejściu do UE Polski?