  • Data: 2016-02-09 09:46:39
    Temat: Re: Zgotowalismy sobie ten los
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Feb 2016 04:57:20 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Wydaje mi się, że to dosyć ważne w demokracji.
    > Politycy pośrednio decydują o moim losie i losie moich bliskich.
    Dlatego wybieraj polityków nie wg. tego co mówią tylko np. wg. tego jak
    są wykształceni, jaki mają dorobek naukowy czy materialny, czy są
    religijni (oczywiście, religijnych wykluczasz), jaką mają opinię w
    swoim środowisku itd.

    > Polityków słuchają masy ludzi, którzy potem również pośrednio - i
    > dysponując fałszywymi informacjami - w czasie wyborów decydują o losie
    > moim i moich bliskich.
    Głupców nie sieją, sami rosną. Jedyne co możesz zrobić z sensem o ile
    masz żyłkę naprawiacza świata, to uświadamiać te masy. Oczywiście nie co
    do tego że politycy kłamią bo to już dotarło do najgłupszych :) tylko
    co do tego jakie kryteria stosować przy wyborze.

    --
    Jacek
    -Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują