  • Data: 2016-02-09 03:01:50
    Temat: Re: Zgotowalismy sobie ten los
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/09/2016 05:25 AM, J.F. wrote:

    > Te banki maja wspolczynnik kapitalizacji jaki - 12% ?
    > Czyli na kazda zainwestowany miliard przechowuja 8 mld oszczednosci
    > ... kapital wiec jest ...

    Opisz, jak chciałbyś to zrobić technicznie?

    Wartość samego Pekao, przy zdołowanych kursach akcji, bez premii za
    przejęcie kontroli, to 36 miliardów.

    > Eeee - o podatku od komorek nie slyszalem. Jeszcze :-)

    - problemy w uzyskaniu częstotliwości przez Polkomtela

    - przymykanie oka urzędów na współpracę T-mobile i orange

    No, pewnie w jakiejś części to takie narzekanie miliardera, ale albo
    państwo polskie chce budować krajowy kapitał, albo nie.

    > A to o spodziewane zyski chodzi, czy Chinczycy blokowali ?

    Spodziewane zyski, idące potencjalnie w miliardy.

    Zauważ, że Chińczycy nie blokują serwisów, które współpracują z władzami
    komunistycznymi, np. serwisy Microsoftu.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com