  • Data: 2015-10-11 09:01:09
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: <9...@6...090109.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski w
    <news:mvc3vb$sp$1@node1.news.atman.pl>:

    > "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15101
    0.invalid

    > Pokaż aplikacje bankowe, których nie znam.
    > I netowe banki, z usług których nie korzystałem.

    Pierwsza z brzegu aplikacja której nie znasz: mBank ;P
    Twierdzisz, że jest inaczej niż opisane w FAQ i inaczej niż ja mam.

    > 0. Jesteśmy w Polsce -- używam aplikacji piszącej po polsku.

    A proszę bardzo, to tylko ustawienia języka w andku.

    > Nie wprowadzałem nowego odbiorcy za pomocą aplikacji mobilnej,
    > lecz zleciłem przelew na konto odbiorcy zapisanego wcześniej
    > za pomocą WWW.

    Ja też

    > niezaufanego.

    <http://pl.tinypic.com/r/2rrmanb/8>

    a tu do zaufanego:

    <http://pl.tinypic.com/r/9jmaab/8>

    > 0. Używasz niepolskojęzycznej aplikacji.

    Zmieniłem język zachowanie aplikacji sie nie zmieniło. Mnie to nie dziwi...

    > 1. Być może wprowadzasz dane nowego odbiorcy.

    Nie, do tych z książki

    > Skanami nie pochwalę się

    Czyżby obawa przed kompromitacją? Nie przejmuj sie, już dawno to zrobiłes, a
    teraz tylko potwierdzasz.

    > I sprawdziłem, że ten odbiorca nie jest zaufany -- via WWW potrzebny jest SMS.

    Żeby sprawdzić, czy odbiorca jest zaufany nie trzeba do niego wysyłać
    przelewu i patrzeć czy SMS jest potrzebny -- taka jest ta Twoja znajomość
    aplikacji bankowych

    <http://pl.tinypic.com/r/i4mjpj/8>
    Ten ptaszek za numerem rachunku...

    --