  • Data: 2015-10-11 23:50:51
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15100
    8.invalid

    > Po co Ci matołku SMS na aparat z kartą SIM z którego wykonujesz operację?

    Nie tylko nie sprawdzasz, czy używam urządzenia z odpowiednią kartą SIM,
    ale nawet nie pytasz, z jakiej wersji aplikacji korzystam, choć zauważasz,
    że SMSy były stosowane we wcześniejszych wersjach aplikacji mobilnej mBanku.

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15100
    8.invalid

    > Poza tym znowu troll zapomniał napisać całej prawdy:

    > <https://www.mbank.pl/pomoc/info/pytania-i-odpowiedz
    i/android-faq.html>
    > lub
    > <https://www.mbank.pl/pomoc/info/pytania-i-odpowiedz
    i/ios-faq.html>
    > lub
    > https://www.mbank.pl/pomoc/info/pytania-i-odpowiedzi
    /windows-phone-faq.html

    > "Jak autoryzować przelewy w aplikacji mobilnej?
    > W aplikacji przelewy wymagające autoryzacji zatwierdza się poprzez podanie
    > PINu (tego samego, który służy do logowania do aplikacji). W starszych
    -- > wersjach aplikacji, autoryzacja przelewu odbywa się przy pomocy hasła SMS."

    > Być może zbytnio uprościłem pytanie i zbyt upraszczam poniżej ale:
    > Białystok jak Rosja to stan umysłu...

    Akurat mam wcześniejsze wersje tej aplikacji pod ręką, więc mogę którejś
    z nich użyć, ale używam najświeższej. Ogólnie -- gromadzę wcześniejsze
    wersje używanych aplikacji, aby w razie problemów z nowszą wersją, wrócić
    bezproblemowo do wersji wcześniejszej. Co jakiś czas usuwam te aplikacje,
    które uznaję za już niepotrzebne. Akurat niektóre aplikacje mBankowe wg
    mnie (; zasługują ;) na gromadzenie.

    Jak pisałem w innym poście tego wątku -- mam miejsce na 4 karty SIM.
    Mam 2 urządzenia z Androidem, na których mogę zainstalować taką aplikację.

    -=-

    Obecnie mam czynne tylko 3 numery GSM i 2 numery VoIP. W zanadrzu
    mam 4 startery GSM i 2 numery VoIP, z których chwilowo ;) nie korzystam...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'