  • Data: 2015-10-11 23:38:37
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15100
    8.invalid

    > Z doświadczeń z kontaktów czysto wirtualnych z autorem wątku.

    Autor wątku (czyli ja) ma dwa urządzenia z Androidem. Tylko
    na jednym może być karta SIM ze stosownym numerem?...
    Na dodatek oba te urządzenia mają miejsca na dwie karty SIM.
    (w sumie -- na cztery; 2+2; 2 w smartfonie i 2 w tablecie)

    Ten tablet mam od kwietnia ubiegłego roku; ten smartfon
    mam od lipca 2013 roku; wcześniej miałem inny smartfon,
    z jednym slotem na kartę SIM. W tym wcześniejszym
    smartfonie prawie nigdy nie było karty z numerem telefonu
    zgłoszonym do mBanku.

    > Poza tym znowu troll zapomniał napisać całej prawdy:

    Kłamcą jesteś Ty, co wykazałem dziś w innym poście tego
    wątku, którego dwa fragmenty zacytuję:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mvek79$g6t$...@n...news.atman.pl

    > I Ty chcesz ze mną rozmawiać? ;)
    > I tak uczciwe są Twoje snapy. :)

    > Ty zaś ,,poprawiłeś'' i zapisałeś tak, jakbyś cytował moją wypowiedź...

    > Tyle samo warte są Twoje snapy.
    > (sprawdziłem swój post -- nigdzie nie napisałem tego, co rzekomo cytujesz)

    .
    .
    .

    > Już napisałem -- kłamiesz, co łatwo sprawdzić. :)

    > <https://www.mbank.pl/pomoc/info/pytania-i-odpowiedz
    i/android-faq.html>
    > lub
    > <https://www.mbank.pl/pomoc/info/pytania-i-odpowiedz