  • Data: 2015-10-11 23:21:32
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15101
    1.invalid

    >> Wykazuję się niespójnym myśleniem.

    > Tak.

    I Ty chcesz ze mną rozmawiać? ;)
    I tak uczciwe są Twoje snapy. :)

    Ja napisałem:

    > Wykazujesz się niespójnym myśleniem.

    Ty zaś ,,poprawiłeś'' i zapisałeś tak, jakbyś cytował moją wypowiedź...

    Tyle samo warte są Twoje snapy.
    (sprawdziłem swój post -- nigdzie nie napisałem tego, co rzekomo cytujesz)

    > Napisz do mBanku, że w FAQ umieścili bzury -- i zdaj relację.

    Napisz to, co uważasz za stosowne... ;)
    Ja raczej Twoim służącym nie jestem. :)

    Rozmawiając z Tobą -- rozmawiam z ograniczonym umysłowo
    oszustem, któremu wydaje się, że jestem jego służącym. :)

    > Oczekuję, ze napiszesz do mBanku i zdasz rzetelna relację/pokażesz korespondencję.

    Oczekuj... ;)

    > Pokaż tych innych w tym wątku.

    Jeśli ktoś inny poprosi -- pokażę. Z Tobą rozmawiać nie warto. :)

    > Póki co to Ty twierdzisz, że można bez dodatkowego potwierdzenia
    > do niezaufanego przelew z mBankowej aplikacji na androidzie puścić

    Nie kwestionuje tego.

    > "Wchodząc do aplikacji podaję PIN, później leję bez weryfikacji
    > do wszelkich odbiorców -- zaufanych i niezaufanych."

    Nie kwestionuje tego. :) Poniżej moja wersja:

    Już napisałem -- kłamiesz, co łatwo sprawdzić. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'