  • Data: 2015-10-09 22:41:29
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > I pewnie większość krytycznych funkcji tak ma (wypłata BLIKiem
    > na pewno, przelewów nie sprawdzałem).

    BLIKować (do 50 pln -- jak zbliżeniówką)
    chyba można bez podawania czegokolwiek.

    9. Jak zmienić ustawienia dla włączenia/wyłączenia szybkiej płatności
    bez potwierdzenia kodem PIN do 50 PLN za pomocą płatności BLIK?

    Parametrami dla włączenia/wyłączenia szybkiej płatności bez potwierdzenia
    kodem PIN do 50 PLN za pomocą płatności BLIK można zarządzać z poziomu
    w aplikacji mobilnej: Ustawienia - Ustawienia BLIK - Realizuj płatności
    do 50 PLN bez potwierdzenia kodem PIN. Zmiany ustawień można dokonać
    również kontaktując się z konsultantem mLinii.

    https://www.mbank.pl/pomoc/info/uslugi/BLIK-pytania-
    i-odpowiedzi.html

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.