  • Data: 2015-10-10 18:26:01
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15101
    0.invalid

    > No cóż, zaraz okaże sie jaki Ciebie praktyk

    > ^^^^^^

    > Czyli teoria zamiast praktyki.

    Praktyka banków jest taka sama.

    > [...]

    > Hehe, a jednak miałem rację, że słałeś z telefonu z kartą.

    Miałeś i nie miałeś. ;) Zlecałem z telefonu z kartą SIM, ale
    telefon ma miejsce na dwie SIMki. Wyjąłem tę, która odpowiada
    za ,,zaufany'' numer telefonu.

    > Zapominasz, że dyskusja jest o PIN:

    Być może zapominam -- trudno, abym o tym pamiętał stale. ;)
    (przykładowo -- jedząc śniadanie)

    > "J.F." 56179180$0$8387$6...@n...neostrada.pl

    JF nie pisze, że to ma być PIN używany do logowania.
    Inna sprawa, że JF zwykle pisze tak, aby można było
    jego pisanie interpretować różnie.

    > Eneuel Leszek Ciszewski w

    > Czyli pan praktyk stwierdza, ze PIN w przypadku aplikacji
    > mBanku nie jest używany, a w innych bankach jest.

    Zainstaluj inne aplikacje (choćby te, które wymieniłem) a zrozumiesz to i owo.
    Przykładowo zainstaluj aplikację Millego.

    > Wiec panie praktyku -- w aplikacji mBanku na Androida przelew nawet jednego
    > grosza do odbiorcy niezaufanego z listy trzeba PIN/haslem do aplikacji
    > potwierdzać, ba nawet odpowiedni wpis z FAQ w tym wątku prezentowałem.

    2 razy zleciłem taki przelew -- bez podawania dodatkowego zabezpieczenia.
    Drugi raz poprzedziłem wyjęciem stosownej SIMki a poprzedziłem upewnieniem
    się co do tego, że zlecam przelew na konto niezaufanego odbiorcy.

    > Białystok jak Rosja to stan umysłu...

    Rosyjski stan umysłu widać na przykładzie precyzyjnie prowadzanej operacji
    syryjskiej.
    Wcześniej widać było przygotowania -- Donbas, Krym, Soczi... (Donbas staje się jasny
    w zestawieniu z Syrią)

    -=-

    Mogę śmiało powiedzieć: Bredzisz! W skrócie:

    0. Rosja.
    1. FAQ.
    2. Inne banki kontra mBank.
    3. Moja pamięć.
    4. SIMka.
    5. Praktyka banków.

    Rozwinięcie każdego z tych punktów -- powyżej.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'