eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptima › Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Data: 2018-02-15 17:03:55
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 15.02.2018 16:49, Kris wrote:
    > W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:35:24 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:
    >
    >> Hmm.. niech pomyślę...
    > A co powstrzymuje Ciebie przed rozwiązaniem tej umowy w cywilizowany sposób tak jak
    to normalnie ludziska robią- wysłanie listu z wypowiedzeniem umowy i podaniem
    jakiegokolwiek nr konta do zwrotu nadpłaty ew prośba aby przesłali przekazem?
    >
    >> Przeczytałeś cały wątek? Zauważyłeś w nim pytanie "czy polskie prawo
    >> dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury"?
    >
    > Proponuje abyś przeczytał umowę która podpisałeś z Optima?
    > Pewnie podobna do tej
    > https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0013
    /2632/umowa-ramowa-dla-klientow-BGzOptima_03_just.pd
    f
    > Jest tam m.in par 31

    Przeczytałem to kilka godzin temu i zadzwoniłem na infolinię aby
    potwierdzić. Przypadek podpada pod pkt. 8 tej umowy.

    JaceK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1