  • 81. Data: 2003-03-03 09:04:21
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > Taa, ciekawe ile pracownikow pierwszej linii wogole widzialo te
    > dokumenty na oczy. Nie mowiac juz o tym, ze pewnie nie sa one dostepne
    > w jezyku polskim.

    A co mnie to obchodzi. Ja zażądałem i dostałem.

    > Mozesz zacytowac? Bo na szybko przejzalem umowe i regulamin KK PKOBP
    > oraz regulamin KK Citi i ich nie znalazlem. Wiec zaczynam podejrzewac,
    > ze delikatnie mowiac piszesz bzdury !

    Może w obecnym nie ma - w moim jest.
    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2003-03-03 09:07:03
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Może w obecnym nie ma - w moim jest.

    No to zacytuj wreszcie - bo inaczej stajesz delikatnie mówiąc niewiarygodny
    ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 83. Data: 2003-03-03 09:25:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to zacytuj wreszcie - bo inaczej stajesz delikatnie mówiąc
    niewiarygodny
    > ;)

    Ja bym skan poprosil :)

    --
    JaKi

  • 84. Data: 2003-03-03 12:22:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > No to zacytuj wreszcie - bo inaczej stajesz delikatnie mówiąc niewiarygodny
    > ;)
    Jeśli nei zapomne jutro wziąć ze sobą, to zacytuję.
    --
    ___________ (R)

  • 85. Data: 2003-03-03 17:37:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > A co mnie to obchodzi. Ja zażądałem i dostałem.

    Tia, juz to widzę. W citi nie daja nawet umowy do kk, a co dopiero...

    > Może w obecnym nie ma - w moim jest.

    A co mnie obchodzi jakis poprzedni regulamin ? Liczy sie ten _OBECNIE_
    obowiazujacy. Poprosze o zacytowanie regulaminu pkobp i citi, skoro sie na nie
    powołujesz.

  • 86. Data: 2003-03-03 20:23:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 3 Mar 2003 09:04:21 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    wrote:

    >A co mnie to obchodzi. Ja zażądałem i dostałem.

    Dlaczego mam problemy zeby w to uwierzyc :/.
    Od pracownika na jakim szczeblu dostales te regulacje ? W oddziale
    ??!!
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 87. Data: 2003-03-03 21:18:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:
    > Dlaczego mam problemy zeby w to uwierzyc :/.
    > Od pracownika na jakim szczeblu dostales te regulacje ? W oddziale
    > ??!!

    Po prawdzie, to po znajomości ;)

    --
    ___________ (R)

  • 88. Data: 2003-03-04 07:49:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 3 Mar 2003 21:18:15 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    wrote:

    >Po prawdzie, to po znajomości ;)

    No i wszystko jasne :P.

  • 89. Data: 2003-03-04 09:21:25
    Temat: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 03, 2003 at 09:18:15PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    >Po prawdzie, to po znajomości ;)

    No to moze przestan w koncu te bajki rozpowszechniac.

    --

    --w

  • 90. Data: 2003-03-04 12:01:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    > No i wszystko jasne :P.

    :P

    Inna sprawa, że w sądzie bank musiałby ujawnić takie zapisy.
    --