  • 1. Data: 2003-02-25 19:06:34
    Temat: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    Jakiś czas temu na grupie pojawił się pomysł zaklejania kodu CVV2/CVC2 jako
    zabezpieczenie przed nieuczciwym sprzedawcą. Czy sprzedawca może mieć jakieś
    "ale" do tego? Może odmówić transakcji?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-02-25 19:53:58
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Toady <t...@o...pl> wrote:
    > Jakiś czas temu na grupie pojawił się pomysł zaklejania kodu CVV2/CVC2 jako
    > zabezpieczenie przed nieuczciwym sprzedawcą. Czy sprzedawca może mieć jakieś
    > "ale" do tego? Może odmówić transakcji?

    Momant, a po co 'zabezpieczać'????

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-02-25 19:54:08
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Toady" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki? czas temu na grupie pojawił się pomysł zaklejania kodu CVV2/CVC2
    jako
    > zabezpieczenie przed nieuczciwym sprzedawc?. Czy sprzedawca może mieć
    jakie?
    > "ale" do tego? Może odmówić transakcji?

    Myślę że nie.
    Ja mam zamalowane czarnym flamastrem :)

    --
    Rysiek

  • 4. Data: 2003-02-25 20:02:02
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    > Momant, a po co 'zabezpieczać'????

    Zeby sprzedawca nie zanotowal i nie placil w internecie... Pelny numer ma z
    terminala wiec juz tylko cvv2 i nazwisko...

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-02-25 20:04:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Zeby sprzedawca nie zanotowal i nie placil w internecie... Pelny numer ma
    > terminala wiec juz tylko cvv2 i nazwisko...

    Na tej grupie ostatnio coraz wiecej chorobliwie podejzliwych ludzi :) Wiec
    postulat - tylko gotowka, a reszte wydawana z kasy sprawdzamy wlasnym
    ultrafiolecikiem ;)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-02-25 20:20:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > sprawdzamy wlasnym
    > ultrafiolecikiem ;)

    Tylko trzeba pamietac, ze na VISie jest w nim widoczny 'golabek', a na
    MasterCardzie 'MC'... Nie odwrotnie ;)

    Maciej

  • 7. Data: 2003-02-25 20:22:46
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Toady <t...@o...pl> wrote:
    > Zeby sprzedawca nie zanotowal i nie placil w internecie... Pelny numer ma z
    > terminala wiec juz tylko cvv2 i nazwisko...

    No i zapłaci. I w czym problem? Dzwonię do banku, kasa wraca, sprzedawca
    ma ciepło.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2003-02-25 20:48:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi wrote:
    > Na tej grupie ostatnio coraz wiecej chorobliwie podejzliwych ludzi
    > :) Wiec postulat - tylko gotowka, a reszte wydawana z kasy
    > sprawdzamy wlasnym ultrafiolecikiem ;)

    Ty sie smiej. W co najmniej dwoch miejsach sprawdzali mi nawet 10
    zlotowki i 20ki (McDonalds i taki sklepik z jedzeniem Metro Pole
    Mokotowskie). Bierze taki facet 20ke (manager w Macu) i pod swiatlo
    nad kasa patrzy czy dobra. Wydaje mi 10 zl + drobniaki, a ja biore to
    10che i ostentacyjnie do gory dlugo trzymam i sprawdzam, czy mi dobrze
    wydal..
    Moze ich to oduczy? ;)

  • 9. Data: 2003-02-25 20:51:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b3gkp1$gmp$1@news.onet.pl...

    > Ty sie smiej.

    A moze Ty im cos podejzanie wygladales :)))) Przyznaj sie bez bicia ;)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-02-25 20:58:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi wrote:
    > A moze Ty im cos podejzanie wygladales :)))) Przyznaj sie bez bicia
    > ;)

    Ja, taki niewinny mis? ;) Sprawdzali wszystkim. Moim zdaniem glupota -
    nie mogliby sobie jakiegos czytnika kupic?