  • 1. Data: 2003-02-25 19:21:04
    Temat: bankassurance
    Od: Hubert <h...@p...pl>

    Czy moglby ktos mi wskazac miejsca w sieci gdzie mozna
    znalezc informacje nt bankassurance w Polsce i Anglii.
    To co znalazlem o Polsce przez wyszukiwarki wyglada
    bardzo skromnie. Moze ktos ma jakies opracowania, informacje,
    ktore moglby mi przeslac na maila?
    Gracias...

  • 2. Data: 2003-02-25 19:56:42
    Temat: Re: bankassurance
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hubert wrote:
> [...]
    > To co znalazlem o Polsce przez wyszukiwarki wyglada
    > bardzo skromnie. Moze ktos ma jakies opracowania, informacje,

    no wiesz - jednak w sieci wszystkiego nie znajdziesz...
    W bibliotece miesiecznik Bank + Gazeta Bankowa i tego podobne pisma
    przyjacielem twoim ;)

  • 3. Data: 2003-02-26 20:47:51
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl>

    Te poszukiwania to chyba w związku z konkursem "grasz o staż" ;-)

    --
    Przemysław Roguziński

    www.value-at-risk.prv.pl - nowoczesne metody zarządzania ryzykiem

  • 4. Data: 2003-02-27 19:31:42
    Od: Hubert <h...@p...pl>

    "Przemysław R." <r...@p...onet.pl> wrote in

    > www.value-at-risk.prv.pl

    Dokladnie tak, jak wygram to dam znac :)