  • 1. Data: 2003-02-25 17:01:04
    Temat: Mail z Integrum - rozjechany token
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jakiś czas temu pisałem o swoich kłopotach z tokenem w E-Integrum.
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&threadm=b1uml5%242tu%241%40foka.acn.pl&rnum=
    2&prev=/groups%3Fas_q%3Dintegrum%26ie%3DUTF-8%26oe%3
    DUTF-8%26as_ugroup%3Dpl.biznes.banki%26as_uauthors%3
    Dskowi%40spamerzy.preczgazeta.pl%26lr%3D%26hl%3Dpl

    Dostałem oto od banku list (nareszcie!):

    <cite>
    Szanowny Panie,
    Centrum Usług Integrum dziękuje za przekazanie informacji dotyczącej

    pojawienia się komunikatu o błędnym kodzie tokena. Jednocześnie
    informuję,

    że zostały wprowadzone poprawki w dniu 21 lutego i problem nie powinien
    się

    pojawić. Przepraszamy za wynikłe utrudnienia.

    Z poważaniem

    XXX XXXXXXX

    Centrum Usług Integrum BGŻ S.A.

    Sekcja Usług Internetowych

    </cite>

    Faktycznie, E-integrum wpuścił mnie bez zastanawiania już za pierwszym
    razem.
    Czyli wygląda na to, że błąd był po stronie aplikacji, a nie tokena.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl