  • 91. Data: 2003-03-04 12:39:16
    Temat: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 04, 2003 at 12:01:35PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    ::P

    >Inna sprawa, że w sądzie bank musiałby ujawnić takie zapisy.

    I co z tego, my _tez_ znamy zapisy, a coponiektorzy nawet w bankach
    pracuja.

    --

    --w

  • 92. Data: 2003-03-05 20:01:50
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

    > Jasna rzecz ze bankowi - przed nim sie weryfikujesz. I podajesz na
    > stronie banku, nie w sklepie.

    no to kurde... jak to będzie? Ja sobie kupuje w Amazonie, klikam
    "finisz" czy jakosik tak... a tu mnie skrzyneczka Amazońska się
    otwiera... myśli... i wyniuchała że moja VC to jest z Polszy od PKO BP i
    sruuu... zapodaje stronkę SSL-secured http://podajmiswojpin.pkobp.pl i
    ja tam ten pin czy pytanie zadam/wstukam... a potem PKO sru mnie z
    powrotem na Amazona... jaśniej proszę... :))

    NP: Satyricon - "Rebel extravaganza"
    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 93. Data: 2003-03-05 21:57:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 05, 2003 at 09:01:50PM +0100, Gibson (x86) or compatible wrote:

> [...]
    >ja tam ten pin czy pytanie zadam/wstukam... a potem PKO sru mnie z
    >powrotem na Amazona... jaśniej proszę... :))

    1. przeczytaj linki ktore w tym watku padly
    2. w sumie podales niezly opis tego ;-)

    --

    --w

  • 94. Data: 2003-03-06 15:47:43
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    > 1. przeczytaj linki ktore w tym watku padly
    > 2. w sumie podales niezly opis tego ;-)

    heh, tak to jest jak się nie przeczyta wątku do końca... już sobie
    przestudiowałem stronkę VISA...

    --
    Mother north - united we stand, together we walk
    Phantom north - I'll be there when you hunt them down...

  • 95. Data: 2003-03-10 16:51:24
    Od: j...@p...onet.pl

    > Citek przyslal odp - czytalem i nie wierzylem ;)

    > Inteligo milczy.... ;)

    No i Inteligo dalo znak zycia :) - wiec jednak nie zwineli jeszcze interesu ;)

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną zawierającą pytanie
    dotyczące 3D secure informujemy, że nie posiadamy informacji dotyczących
    takiej formy zabezpieczeń.
    W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o ponowny
    kontakt. Przepraszamy za udzielenie odpowiedzi z opóźnieniem.

    Serdecznie pozdrawiamy

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    Centrum Obsługi Inteligo

    no i dowiedz sie tu czegos w swoim banku ;/

    --
    JaKi