  • Data: 2003-02-26 10:19:52
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam

    > Widze, ze konsekwentnie glosisz swoje :))

    Bo to jest praktyka. Przetestowałem na sobie, więc głoszę.

    > Przyzam, ze z pewnym podziwem patrze na twoje stanowisko wobec problemu
    > uzycia karty w necie i gdzie indziej bez fizycznego udzialu karty.

    Również praktyka.
    Parafrazując Stalowego Szczura H. Harrisona, jak mam karte przy dupie,
    to mi nikt kasy nie wyłupie.

    > Hmmm. Przeczytalem. NA przyklad umowe o KK EC/MC z BPH/PBK. Nic tam
    > pocieszajacego nie znalazlem :( W innych umowch rowniez

    Zmień bank.

    > Co do empirii, to moja empiria z citkiem wykazuje empatie generalnie :)
    > Ale ja nie moge ta empiria wszystkich kart potraktowac, bo jak mnie ta
    > empiria kopnie w d... to ja sie moge pewnego dnia nie pozbierac.

    Dlatego nie korzystam z półproduktów, gdzie bank ogranicza swoja
    odpowiedzialność albo umywa ręce spychając mnie na łaskę zewnętrznego
    ubezpieczyciela.

    > Natomiast stanowczo i powtornie prosze o podanie zapisu w umowie, ktory
    > sugerujesz odnalezc ( u mnie aktualnie BPKPBK - karta, mBank - rach +
    > electron, Fortis - srebrny + electron - ale to juz niedlugo, Lukas - e-konto
    > + electron ).

    Wszystkie electrony a priori - regulacje Visa int. które mówią, że
    transakcja musi być przy fizycznej obecności karty.
    W wypadku kredytówek, to poza Citi i PKO BP są to półprodukty - z
    róznymi kwuiatkami odpowiedzialnościowymi.

    --