  • Data: 2003-02-26 11:20:38
    Temat: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Feb 26, 2003 at 12:10:08PM +0100, wkg wrote:

    >No tak, czyli wlasciwie to nic ... nie znaczy. Znaczy sie panie - zrobia co
    >im sie zachce, na razie - zachciewa sie.

    Moglbys podkrecic jasnosc wypowiedzi ( (c) by Kloczek) , zwlaszcza
    tego drugiego zdania? ;-)

    >No tak, to sie musialo tak skonczyc :((( Teraz bedzie grozilo przechwycenie
    >kodu, odpowiedzialnosc na kliencie, jakzeby inzczej.

    Tak, i pamietaj ze z kosmosu nas wszystkich sledza. A kody, cokolwiek
    by to w Twoim liscie nie znaczylo, to beda drukowane duza czcionka, w
    kolorze czerwonym, a z boku na monitorach brailowskich beda sie robic
    wybrzuszenia (coby nie uposledzac niewidomych).

    >Lub przeniesie na mnie - on tez umie czytac miedzy linijkami - szczegolnie
    >wlasnych tekstow.

    Wlasnych? Tzn. merlin tworzyl dokumentacje, dajmy na to 70002-01 w
    visie? ;-)

    >Ogolnie kiepsko to wyglada.

    Mnie bardziej martwi taki Pol do spolki z jakimis genialnymi
    ministrami finansow. To powyzej - to betka (zwlaszcza ze moze byc
    naprawde niezlym kopem przyspieszajacym rozwoj sklepow internetowych).

    --

    --w