  • Data: 2003-02-26 11:10:08
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku transakcji bez fizycznej obecnosci karty nie ma podpisu
    > posidacza (oprocz odosobnionych wypadkow). W przypadku gdy zglaszasz
    > reklamacje bank musi Ci udowodnic ze to Ty dokonales tej transakcji,
    > czego nie jest w stanie zrobic, jezeli nie ma podpisu. To taka logika,
    > cos dorozumianego z regulaminu, co nie moze byc tam zapisane, bo
    > naraziloby to bank na mase reklamacji wyludzajacych.
    > Regulamin trzeba umiec czytac miedzy wierszami ;-)
    > Z praktyki, obecnie banki polskie prawie w 100% zwracaja reklamowane
    > kwoty, przerzucajac ciezar na sklepy internetowe (regulaminy
> [...]

    No tak, czyli wlasciwie to nic ... nie znaczy. Znaczy sie panie - zrobia co
    im sie zachce, na razie - zachciewa sie.

    > Ale juz niedlugo...
    > Od kwietnia kazdy bank powinien udostepnic posiadaczowi karty, ktora
    > mozna poslugiwac sie w Internecie, poufny kod alfanumeryczny do
    > potwierdzania transakcji internetowych.

    No tak, to sie musialo tak skonczyc :((( Teraz bedzie grozilo przechwycenie
    kodu, odpowiedzialnosc na kliencie, jakzeby inzczej.

    >Jezeli nie udostepni - kosztow juz nie bedzie mogl przerzucic na sklep i
    > sam je poniesie.

    Lub przeniesie na mnie - on tez umie czytac miedzy linijkami - szczegolnie
    wlasnych tekstow.

    Ogolnie kiepsko to wyglada.

    pzdr
    wkg