  • Data: 2003-02-26 11:03:45
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Również praktyka.
    > Parafrazując Stalowego Szczura H. Harrisona, jak mam karte przy dupie,
    > to mi nikt kasy nie wyłupie.

    Chyba ze w necie. Wtedy moga, ze tak powiem wy...czyc zdalnie.

    > Zmień bank.

    A no nie ma na co. Dalej piszez o PKO BP - jeszcze nie rozczailem tematu. W
    City mam Vise i potrzebuje MC - stad ten niefortunny pomysl z PBK - dawali
    za darmo w ramach akcji wymiany charge'owych

    > Dlatego nie korzystam z półproduktów, gdzie bank ogranicza swoja
    > odpowiedzialność albo umywa ręce spychając mnie na łaskę zewnętrznego
    > ubezpieczyciela.

    A , tu to oczywiscie mamy pelna zgodnosc. Choc tylko empiryczna, ale masz
    racje - w koncu empiria ponad wszystko :)

    > Wszystkie electrony a priori - regulacje Visa int. które mówią, że
    > transakcja musi być przy fizycznej obecności karty.
    > W wypadku kredytówek, to poza Citi i PKO BP są to półprodukty - z
    > róznymi kwuiatkami odpowiedzialnościowymi.

    Moze nie wyspecyfikowalem tego wyraznie, ale mowilem o kredytowych. Wazna
    dla mnie informacja to ta o karcie PKO BP. Tego nie wiedzialem.
    Czy moglbys mi napisac, jaka karte mam tam kupic ? Pewnie maja wiele. Chodzi
    mi o EC/MC, ale od biedy moge sie w citku na EC/MC przeszwarcowac a tu wziac
    VISE.

    pzdr
    wkg