  • 21. Data: 2022-02-19 12:53:29
    Temat: Re: Zadłużanie..
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 12:39:38 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 19 Feb 2022 02:44:31 -0800 (PST), w
    > <3...@g...com>, Kris
    > A nie widzisz ich w ZUS?
    Podpowiesz w którym miejscu?

  • 22. Data: 2022-02-19 14:08:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 19 lutego 2022 o 12:53:32 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Podpowiesz w którym miejscu?

    W ZUS akurat rzeczywiście zobaczysz tylko cyferki.
    Żadnej "prawdziwej" kasy tam nie ma.
    Ale to, co umorzył Tusk, przekładając dług z jednej kieszeni do drugiej, różni się o
    tyle, że jeśli umrzesz przed emeryturą, to wypłacą to Twoim spadkobiercom.

  • 23. Data: 2022-02-19 14:15:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 14:08:37 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    o tyle, że jeśli umrzesz przed emeryturą, to wypłacą to Twoim spadkobiercom.

    Albo i nię.
    "Bo nie"
    1 seria nocnych głosowań i powyższe może być fakte

    Pamietam ile mi wypłacili z książeczki mieszkaniowej na którą mama przez 20 lat
    wpłacała dość spore w stosunku do jej dochodów kwoty.
    Ale odbiegamy od tematu:
    moje pytanie ciągle aktualne i jeszcze nie dostałem odpowiedzi.
    U kogo zadłuża się rząd wypłacając emerytom 14tki?

  • 24. Data: 2022-02-19 15:55:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-02-19 o 14:15, Kris pisze:

> [...]
    > moje pytanie ciągle aktualne i jeszcze nie dostałem odpowiedzi.
    > U kogo zadłuża się rząd wypłacając emerytom 14tki?

    https://www.skarbiec.biz/gospodarka/kto-jest-najwiek
    szym-posiadaczem-polskiego-dlugu.html

    U mnie się zadłużają - tzn będą mnie dymać bardziej niż teraz.

  • 25. Data: 2022-02-19 17:46:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 15:55:47 UTC+1 cef napisał(a):
    wpłacała dość spore w stosunku do jej dochodów kwoty.
    > https://www.skarbiec.biz/gospodarka/kto-jest-najwiek
    szym-posiadaczem-polskiego-dlugu.html

    > U mnie się zadłużają - tzn będą mnie dymać bardziej niż teraz.
    Czyli wtedy kwota zadłużenia państwa jest fikcyjna.
    Zabierają Tobie dając emerytom np
    Przekładają kasę z jednej kieszeni do drugiej

  • 26. Data: 2022-02-19 18:51:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Feb 2022 05:15:44 -0800 (PST), w
    <2b945ae6-2a5b-4fbc-8e42-80b40c18a617n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    się o tyle, że jeśli umrzesz przed emeryturą, to wypłacą to Twoim spadkobiercom.

    > Albo i nię.
    > "Bo nie"
    > 1 seria nocnych głosowań i powyższe może być fakte

    A jak OFE zbankrutuje to kranoludki wypłacą?

  • 27. Data: 2022-02-19 18:53:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Feb 2022 03:51:21 -0800 (PST), w
    <6de4f475-85e9-47ec-a831-9271e488da23n@googlegroups.
    com>, Kris

    www.google.com

    > Oddali to co "pożyczyli" czy nie? Jeśli nie to " wierzyciele" wyegzekwuje?
    >
    > Na szybko w google patrzę i widzę 13% i tendencja spadkowa

    No to szybko im spada -- a była kilka lat temu 25%.
    Niestety, długu to nie spłaci.

  • 28. Data: 2022-02-19 18:56:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-02-19 o 17:46, Kris pisze:
> [...]
    > Czyli wtedy kwota zadłużenia państwa jest fikcyjna.
    > Zabierają Tobie dając emerytom np
    > Przekładają kasę z jednej kieszeni do drugiej

    Spora część jest tak przekładana, ale kiedyś jak przyjdzie to rozliczyć,
    to będą musieli powiedzieć, że "nie mają mojego płaszcza..."

  • 29. Data: 2022-02-19 19:20:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 18:54:35 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > .

    > No to szybko im spada -- a była kilka lat temu 25%.
    > Niestety, długu to nie spłaci.
    A co spłaci?
    U kogo są Grecy zadłużeni?

  • 30. Data: 2022-02-19 19:33:45
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > <6...@g...com>, Kris

    > www.google.com

    > No to szybko im spada -- a była kilka lat temu 25%.
    A Islandia?
    Spłaciła długi?
    Ps.
    W ciągu ostatnich 2 wieków prawie 100panstw zbankrutowało.