  • 1. Data: 2022-02-18 21:27:20
    Temat: Zadłużanie..
    Od: Kris <k...@g...com>

    Przyjmijmy że się nie znam.
    Memy na Facebooku pokazują że 14 emerytura to zadluzanie Polski
    .
    Od kogo pożyczają że niby zadłużają?
    Komu będzie trzeba to oddać?

  • 2. Data: 2022-02-18 21:34:32
    Temat: Re: Zadłużanie..
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Przyjmijmy że się nie znam.
    > Memy na Facebooku pokazują że 14 emerytura to zadluzanie Polski
    > .
    > Od kogo pożyczają że niby zadłużają?
    > Komu będzie trzeba to oddać?

    Posiadaczom obligacji.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2022-02-18 21:42:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 18 lutego 2022 o 21:40:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Posiadaczom obligacji.

    A to cały BGK jest gwarantowany przez skarb państwa, czy tylko akurat te covidowe
    obligacje (tzn. może jakieś inne też, chodzi o to, że nje calutki BGK, który ogólnue
    upaść może)?

  • 4. Data: 2022-02-18 21:52:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > A to cały BGK jest gwarantowany przez skarb państwa, czy tylko akurat te covidowe
    obligacje (tzn. może jakieś inne też, chodzi o to, że nje calutki BGK, który ogólnue
    upaść może)?

    A gdzie ja coś napisałem, że chodzi o covidowe obligacje?
    Ale ogólnie też chyba napisałem źle. W końcu gierkowe kredyty nie były
    związane z żadnymi obligacjami.
    Więc pewnie trzeba było napisać 'kredytodawcom' :)
    KJ

  • 5. Data: 2022-02-18 22:58:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2022-02-18 o 21:27, Kris pisze:
    > Przyjmijmy że się nie znam.
    > Memy na Facebooku pokazują że 14 emerytura to zadluzanie Polski
    > .
    > Od kogo pożyczają że niby zadłużają?
    > Komu będzie trzeba to oddać?

    Ziew... Socjalistyczne rolowanie długu rozwiązuje ten problem ;-=)

  • 6. Data: 2022-02-18 23:03:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Feb 2022 22:58:53 +0100, w
    <6210169f$0$6651$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > Ziew... Socjalistyczne rolowanie długu rozwiązuje ten problem ;-=)

    Tak, było widać w Grecji.
    Czy temat aby ciebie nie przerasta?

  • 7. Data: 2022-02-19 00:40:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-18 o 21:27, Kris pisze:
    > Przyjmijmy że się nie znam.
    > Memy na Facebooku pokazują że 14 emerytura to zadluzanie Polski

    Ktoś faszywy i wredny to publikuje.
    Rządowi znowu dali sobie po 5000 zł (abo i więcej)
    > .
    > Od kogo pożyczają że niby zadłużają?
    > Komu będzie trzeba to oddać?

    Pewnie panu Glapińskiemu...i to w sztabach złota ;-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2022-02-19 05:11:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 lutego 2022 o 21:53:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > związane z żadnymi obligacjami.
    > Więc pewnie trzeba było napisać 'kredytodawcom' :)

    Kto ten kredyt dał "rządowi"
    Z " zagranicy" nie pożyczyli(chyba?), od " banków" też nie więc komu następne
    pokolenia będą ten "dług" oddawać?

  • 9. Data: 2022-02-19 05:21:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 lutego 2022 o 23:04:27 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Fri, 18 Feb 2022 22:58:53 +0100, w
    > <6210169f$0$6651$6578...@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>

    > Tak, było widać w Grecji.
    > Czy temat aby ciebie nie przerasta?
    Tak z ciekawości
    Co teraz "widać" w Grecji?
    Rodos czy Santorini na licytacjach komorniczych wystawione?
    Nie zauważyłem.
    Grecy głodują?
    Czy słowo klucz "było widać"
    Bylo ale się zmylo?
    Bodajże Islandia nie tak dawno zbankrutowała.
    A wg google nie zniknęła z mapy, nie kojarzę licytacji komorniczej Islandii itp.

  • 10. Data: 2022-02-19 05:48:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 lutego 2022 o 21:40:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Posiadaczom obligacjI
    A co jeśli kolejni którzy do koryta się dostaną powiedzą "posiadaczom obligacji" że
    nie oddadzą bo np " nie oni pożyczali""?
    Albo zwyczajnie " nie bo nie"