  • 11. Data: 2022-02-19 09:45:08
    Temat: Re: Zadłużanie..
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli emerytom?

    -----
    > Posiadaczom obligacji.

  • 12. Data: 2022-02-19 09:47:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale emeryci z tą 14-tką pójdą do sklepów i młodzi mogą im naprodukować i nasprzedawać
    sporo dóbr.
    Gorzej, gdyby wszyscy do Tunezji polecieli.

    -----

  • 13. Data: 2022-02-19 11:25:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 19 lutego 2022 o 05:48:09 UTC+1 Kris napisał(a):

    > A co jeśli kolejni którzy do koryta się dostaną powiedzą "posiadaczom obligacji" że
    nie oddadzą bo np " nie oni pożyczali""?
    > Albo zwyczajnie " nie bo nie"

    Nie pamiętasz, co było, jak Jaruzelski tak powiedział?

  • 14. Data: 2022-02-19 11:39:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 11:25:43 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    że nie oddadzą bo np " nie oni pożyczali""?
    > Nie pamiętasz, co było, jak Jaruzelski tak powiedział?

    Ja jestem w takim wieku że pamiętam,
    ale na potrzeby tej dyskusji przypomnij może innym

  • 15. Data: 2022-02-19 11:44:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 11:25:43 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    "
    > Nie pamiętasz, co było, jak Jaruzelski tak powiedział?

    Dodam jeszcze że te obligacje to takie cyferki które dzisiaj są a jutro może ich nie
    być.
    Podobne cyferki w okolicach w 2012 roku bodajże widziałem w swoim OFE
    Później Tusk zadecydował że zniknęły.
    Jeszcze wcześniej polazłem do PKO bodajże i odebrałem papierek- jakieś świadectwo
    udziałowe.
    Leży to u mnie w szufladzie do dzisiaj
    Ciekawe czego udziałowcem jestem i co z tym świadectwem dzisiaj mogę zrobić

  • 16. Data: 2022-02-19 12:07:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A jaki jest temat? ;-)

    Czy zadłużanie się na potęgę na swoje życie i swoich dzieci jest wyrazem
    postępowego, progresywnego pomysłu na dobrobyt w opiekuńczym państwie???

    Czy może jest do wynaturzenie, zwyrodnienie i nabijanie kasy banksterce
    które lewaki realizują a na ustach mają szczytne hasła o równości,
    solidarności i równouprawnieniu???

    Dziś korporacjom nie opłaca się inwestować w fabryki czy nowe
    technologie. Łatwiej i taniej jest założyć sobie bank albo inny
    przybytek tego plugawego pokroju i patrzeć w komputer jak konto się napełnia

    Jakie jest Twoje zdanie?

  • 17. Data: 2022-02-19 12:08:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Animko! Przeczytaj to co napisałaś/eś

  • 18. Data: 2022-02-19 12:36:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Feb 2022 02:44:31 -0800 (PST), w
    <3d91526a-1e3f-4a8c-be9c-c9b9e6ad3237n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Podobne cyferki w okolicach w 2012 roku bodajże widziałem w swoim OFE
    > Później Tusk zadecydował że zniknęły.

    A nie widzisz ich w ZUS?

  • 19. Data: 2022-02-19 12:39:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Feb 2022 20:21:05 -0800 (PST), w
    <ab6d05ba-105d-40a3-8f0f-e8d86a744747n@googlegroups.
    com>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Tak z ciekawości
    > Co teraz "widać" w Grecji?

    Wystarczy pooglądać materiały o aktualnej stopie życia w Grecji...

    > Rodos czy Santorini na licytacjach komorniczych wystawione?

    ... zamiast jakiegoś bełkotu o licytacjach.

    > Czy słowo klucz "było widać"
    > Bylo ale się zmylo?

    Tak, stopa bezrobocia wywalona do 20% gwarantuje spokojne życie i godną
    emeryturę.

    Powrotu do zdrowia życzę.

  • 20. Data: 2022-02-19 12:51:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 lutego 2022 o 12:39:27 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):

    > Wystarczy pooglądać materiały o aktualnej stopie życia w Grecji...

    Podpinkujesz jakiś?
    > ... zamiast jakiegoś bełkotu o licytacjaccj
    Oddali to co "pożyczyli" czy nie? Jeśli nie to " wierzyciele" wyegzekwuje?
    > Tak, stopa bezrobocia wywalona do 20% gwarantuje spokojne życie i godną
    > emeryturę.

    Na szybko w google patrzę i widzę 13% i tendencja spadkowa