  • Data: 2016-04-25 16:50:49
    Temat: Re: ZUS -- indywidualne konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" nfkqg9$ari$...@n...news.atman.pl

    > Takich, co naprawdę nic nie robią jest znikoma ilość. Nawet praca na czarno

    Co ma do tego kolor? Od dawna wiadomo, że PITy są kosztowne!
    Na czarno, biało, szaro... Ale paliwo kupuje -- akcyzę płaci!
    Mleko pije -- VAT płaci!! Itd...

    Czarnuchy to mój (biura rachunkowego) problem, nie Fiskusa.

    > jest tym bardziej z pożytkiem dla gospodarki, podobnie jak siedzenie w domu z
    dziećmi itp. Poza tym sama idea emerytury
    > obywatelskiej jest taka, że ma ona raczej formę zasiłku, niż wynagrodzenia dającego
    możliwość godnego życia. imho to dobre stadium
    > pośrednie pomiędzy "nic wam nie wypłacimy" (w sytuacji kiedy każdy przez jakąś
    część życia na niby swoją emeryturę się składał) a
    > "wypłacamy godne emerytury według zarobków" co już zaraz się skończy

    Co stale jest celowo okrajane.

    > z uwagi na brak środków.

    Środki może i są -- trzeba by ograniczyć marnotraswo,
    ale IMO cele ZUSu są inne niż płacenie świadczeń.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'