  • Data: 2016-04-25 21:05:53
    Temat: Re: ZUS -- indywidualne konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Gałka" nflnjr$mk0$1$P...@n...chmurka.net

    > Podaj jakieś argumenty dlaczego masz takie obawy.
    > Jak się ma ta emerytura do motywacji do zatrudniania na czarno?

    Niektórym ludziom wydaje się, że składki emerytalne dadzą im kiedyś
    wysokie emerytury, gdyż ich rodzicom -- dają. Rodzice niestety
    podpadają pod inne prawa. DTusk zreformował emerytury tak, by były niskie.

    Ja wam nie bronię radości, bo losu nie zmienią wam wróżby
    https://www.youtube.com/watch?v=NolSZ8XQy_w

    Akurat to nie są wróżby, ale zwykłe przewidywania, aproksymacje itp. wyliczenia.
    Polski (ponoć nie tylko polski) system emerytalny to bankrut a ZUS trwoni szmal
    i oszczędza, zabijając chorych i starych.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'