  • Data: 2016-04-25 21:00:56
    Temat: Re: ZUS -- indywidualne konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Gałka" nfljer$l2p$1$P...@n...chmurka.net

    > Przelewy z kont firmowych bywają płatne od sztuki?

    I o to chodzi -- dzięki temu rośnie PKB!
    Masz coś przeciwko wzrostowi zamożności Polaków?
    Taki zazdrosny jesteś?
    Skąd u Ciebie tyle jadu i nienawiści? ;)

    > Czy do ZUSu to nie wiem.

    Leję do ZUS z czego popadnie a Biz jest zupełnie za free pod warunkiem:

    - co najmniej jedno lanie do ZUS lub US
    - brak debetówki

    Dodatkowo Biz daje 4% do pułapu 10kpln, jeśli osad
    jest większy niż 5kpln -- podatek rozliczasz sam,
    więc możesz kupić telefon, aby zmniejszyć ten podatek. ;)

    Jest jeden problem z Biz -- aktualnie nie mam za to wisienek... Chlip, chlip...

    -=-

    Mam za to nowe filmy. Rano (o ile to rano) straciłem przytomność -- na
    szczęście upadłem na kanapę i padając, miałem świadomość tego, na co padam.
    (wstałem, aby otworzyć balkon i wpuścić trochę powietrza -- balkon jest metr
    od owej kanapy; nie zdołałem położyć się ani usiąść, bo w chwilę po otworzeniu
    balkonu -- upadłem; i nie był to efekt hiperwentylacji)

    Później odebrałem pisma z drukarni ;) i zawiozłem do sądu, skąd udałem się do
    Auchan...
    Jadąc, kręciłem filmy -- aż miło ;) popatrzeć. Znów saturacja schodziła poniżej 80%.

    W Auchan łyknąłem awaryjnie [a w a ryjnie? -- no tak, do ryja...] Sabumalin
    na rozkurcz, choć powinien jeszcze działać Formoterol przez parę godzin.

    Teraz, gdy siedzę, jest około 95%, ale jeśli chodzę -- spada w okolice 80%.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'