  • 1. Data: 2004-12-17 15:16:01
    Temat: Z prasy lokalnej
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    http://www.kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&n
    ame=News&file=article&sid=13883&mode=thread&order=0&
    thold=0

  • 2. Data: 2004-12-17 16:47:01
    Temat: Re: Z prasy lokalnej
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *jureq* napisał(a):

    > http://www.kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&n
    ame=News&file=article&sid=13883&mode=thread&order=0&
    thold=0

    Tak na przyszłość: http://42.pl/url/ ;)

    Co do teksu to IMO pracownicy tego banku dali ciała na calej długości.

    Gree

  • 3. Data: 2004-12-17 17:06:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 17 Dec 2004 16:16:01 +0100, jureq
    <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> wrote:

    >http://www.kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&
    name=News&file=article&sid=13883&mode=thread&order=0
    &thold=0
    "W sprawie pokrzywdzony jest bank, który stracił podwójnie. Bo całość
    należnej gotówki będzie musiał teraz przesłać już na właściwe konto
    sklepu."

    Czy ktos moze mi wyjasnic na czym bank stracil *podwojnie*?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2004-12-17 17:19:23
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl>

    > Czy ktos moze mi wyjasnic na czym bank stracil *podwojnie*?

    Na niczym. No chyba że na własnym wizerunku.

    Autor artykułu się nie popisał znajomością matematyki :-)
    No cóż - dziennikarz to humanista niby a nie ścisłowiec.

    LupoAlberto

  • 5. Data: 2004-12-17 20:18:18
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > Czy ktos moze mi wyjasnic na czym bank stracil *podwojnie*?

    No normalnie, kasa z rozliczenie klienta to dla banku zysk
    a oddanie tych pieniędzy klientowi to dla banku strata.
    W tym wypadku musiał bank 2 razy zrówcić kasę więc dwa
    razy stracił :)

    pozdr axell

  • 6. Data: 2004-12-26 18:16:58
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 17 Dec 2004 18:19:23 +0100, "LupoAlberto"
    <l...@f...adres.pl> wrote:

    >Autor artykułu się nie popisał znajomością matematyki :-)
    >No cóż - dziennikarz to humanista niby a nie ścisłowiec.

    to takie eufemistyczne określenie braku kwalifikacji? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2004-12-26 19:53:37
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Na niczym. No chyba że na własnym wizerunku.
    >
    > Autor artykułu się nie popisał znajomością matematyki :-)
    > No cóż - dziennikarz to humanista niby a nie ścisłowiec.

    Ano pewnie tak, że najpierw przykładowo 100zł wysłał oszustowi, a teraz to
    samo będzie musiał wysłać supermarketowi, czyli jest 200zł w plecy (w tym
    przykładzie).

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 8. Data: 2004-12-26 19:57:48
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    >  Ano pewnie tak, że najpierw przykładowo 100zł wysłał oszustowi, a teraz to
    > samo będzie musiał wysłać supermarketowi, czyli jest 200zł w plecy (w tym
    > przykładzie).

    Rzeczywiście - macie rację, mój błąd :)

    L.

  • 9. Data: 2004-12-26 22:08:22
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 26 Dec 2004 20:53:37 +0100, "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Ano pewnie tak, że najpierw przykładowo 100zł wysłał oszustowi, a teraz to
    >samo będzie musiał wysłać supermarketowi, czyli jest 200zł w plecy (w tym
    >przykładzie).

    nie jest w plecy 200, bo 100 ściągnął z centrum rozliczeniowego kart.

    --
    Jarek Andrzejewski